marți, 10 ianuarie 2012

Borgia ... varianta europeana

       Pe la jumatatea lunii septembrie 2011, am scris despre o productie ShowTime 2011, productie ce m-a captivat si m-a facut sa imi pierd noptile savurand fiecare episod dintr-un serial foarte bine realizat si cu o distributie de exceptie: The Borgias.
      Intr-una dintre noptile in care nu am avut somn tot cautand pe Vplay un serial care sa ma captiveze am descoperit o noua varianta a serialului despre care vorbeam prin septembrie 2011.

      Varinata este facuta pentru Canal + si fata de varianta americana respecta mult mai bine realitatea istorica, filmul dand dovada pe alocuri de scene de o duritate rara.
      Ca si varianta ShowTime si aceasta varianta a serialului urmareste povestea ascensiunii familiei Borgia in varful Bisericii si incercarea lor de a mentine controlul asupra puterii. Rodrigo Borgia este ales ca Papa cu ajutorul fiului lui Cesar, prin simonie si dare de mita, el devenind Papa Alexandru al VI-lea. Succesul lui starneste invidia printre cei de la Colegiul Cardinalilor care hotarasc sa comploteze impotriva lui. Cu ajutorul familiei lui Rodrigo isi doboara dusmanii si formeaza aliante cu marile puteri europene pentru a-si mentine pozitia.Intre timp, Cardinalul Della Rovere calatoreste in Italia si Franta pentru a cauta ajutor impotriva Papei. Persuasiunea lui da roade si regele Charles al Frantei e hotarat sa il dea jos pe Rodrigo, in schimbul ajutorului Cardinalului pentru ca el sa obtina tronul din Napoli.O poveste fascinanta ce prezinta un om cu un caracter crud si decadent si despre care s-a scris atat de mult.
     Serialul se bucura de o ditributie de exceptie printre care John Doman, Art Malik, Diarmuid Noyes, Isolda Dychauk, Mark Ryder.




   In cazul in care v-am starnit curiozitatea nu imi ramane decat sa va urez vizionare placuta si ceea ce mi se pare interesant este cum de s-au facut doua seriale in acelasi timp cu acelasi subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus