joi, 26 ianuarie 2012

Happy Birthday to ... Me!

               A trecut un an ... un an de cand am inceput a scriu pe blog, un an in care am crescut, m-am dezvoltat si am vorbit despre foarte multe subiecte ... de la cultura si ce am mai facut eu pana la sex ... In ultimul timp am postat mai mult stiri si am vazut ca unele dintre ele chiar v-au placut si v-au starnit interesul ... ma bucura orice cititor nou si cel mai mult ma bucura cand primesc si feed-back, negativ sau pozitiv ...

           Repet niciodata nu am avut impresia ca as fi un mare scriitor, de fapt ideea blogului a venit din dorinta de a consuma intr-un mod constructiv energiile negative ... si cu siguranta daca nu ar fi fost acele 2-3 voci, voci necunoscute, care nu ar fi apreciat joaca mea, cu siguranta m-as fi oprit de mult ...
         Sper sa va placa varza-blogul meu in continuare si Happy Birthay to ME :)


2 comentarii:

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus