sâmbătă, 21 ianuarie 2012

In cautarea unei noi case ...

     Prin luna iunie scriam pe blog istoria caselor mele din Bucuresti ... si la aceea data numarasem nici mai mult nici mai putin vreo 9 case, 9 spatii in care am locuit pana la aceea data ...
    Din iulie pana in prezent am stat in a zecea casa ... off cate ar fi de povestiti si cate experiente am avut,  experiente despre care voi vorbi la un moment dat al existentei mele ... ei bine se pare ca dupa numarul 10 urmeaza numarul 11 ...

   Deci narciX isi cauta o noua casa, o noua casa in care spera sa locuiasca mai mult timp, nu de alta dar  s-a cam plictisit ca sa isi impacheteze lucrurile din 6 in 6 luni si sa se mute in alt spatiu ...
   Cerintele pentru noua casa sunt sa fie la maxim 15 minute de mers pe jos pana la metrou, maxim 300 euro si sa aibe neaparat masina de spalat, aragaz si pat ... si cel mai important e ca in noua locatie sa ma simt "acasa" ...
   Ii multumesc actualului meu coleg de apartament pentru ca am impartit casa, insa sper ca si el e la fel de constient ca si mine ca pentru a ramane prieteni cel mai bine e sa "ne despartim".
   Asadar dragilor in cazul in care aveti habar de o casa pentru narciX nu ezitati sa imi spuneti ... nu de alta dar cu siguranta nu vreti sa ratati un super party-ul de casa noua :P
   Voi reveni in curand cu noi amanunte referitoare la noua mea casa ...
  

Un comentariu:

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus