luni, 18 noiembrie 2013

Parte din povestea Starbucks (cea de a doua parte)

  Undeva pe la inceputul lunii am inceput sa scriu despre povestea mea cu Starbucks, despre exeprientele de acolo si despre cum este sa fii parte dintr-o poveste ...   parte din povestea Starbucks.
  Stiu ca am promis ca voi scrie saptamanal, insa perioada asta a fost destul de plina pentru mine si in continuare este la fel, este o perioada in care invat multe lucruri noi si in acelasi timp imi dau seama ca acest job nu este unul tocmai usor, fiind foarte multe lucruri de invatat si foarte multe chestii noi pentru mine ... de la aerarea laptelui (secretul pentru o cafea excelenta consta in aerarea laptelui) pana la retele bauturilor.

  Insa trecand peste toate aceste informatii noi pentru mine, la Starbucks am mai aflat ceva sau mai bine spus am descoperit ca proverbul "spune-mi cu cine umbli ca a iti spun cine esti" se poate aplica altfel aici si anume "spune-mi ce cafea bei ca sa iti spun cine esti" . Se poate face aceasta transpunere a acestui proverb deoarece ca stim foarte bine ca stilul nostru vestimentar spune foarte multe lucruri despre noi, asa e si cu cafeau ce o savuram in fiecare zi ... asa cum stilul vestimentar adoptat ne contureaza personalitatea, si cafeau ce o alegem zi de zi ne face sa ne dam seama daca suntem conservatori sau ne place sa bem o cafea personalizata.
  Partenerii mei poate nu cunosc clientii dupa nume, insa sigur ii cunosc dupa cafeaua ce o beau si au fost foarte multe cazuri cand cineva intra pe usa cafenelei, iar ei stiau exact cum sa personalizeze bautura astfel incat cei ce treceau pragul cafenelei sa plece de acolo zambind.
  Voi reveni in curand cu alte intamplari ...

Un comentariu:

  1. Cred ca am baut o singura cafea in magazine SB, nu din spirit de fronda, ci pentru ca la mine la tara nu prea sunt...

    RăspundețiȘtergere

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus