miercuri, 29 iunie 2011

Casele mele ...

           Ultimile clipe in apartamentul de la Obor ... acum ma pregatesc de o noua casa , a noua in cei 5 ani si jumatate de Bucuresti ... or fi multe  , or fi putine ... nu stiu nici macar eu ... Cred ca e momentul sa imi fac o analiza a ultimului cincinal din viata mea  ... o analiza a caselor mele din Bucuresti ...

         1) Apartamentul de pe Sos.: Pantelimon Nr.: 14 ( colt cu Str.: Ritmului ) ... Eram atat de naiv ... pentru prima data eram pe cont propriu ... stateam cu Cristi , Denis si George ... a fost frumos ... s-a terminat urat ( o cu totul alta poveste ) ... imi aduc aminte ca ori de cate ori ieseam in club cumparam o sticla de vodka si o beam acasa , iar du ce ne trotilam destul ieseam  seri cand ne uitam la vecinii de vis-a-vis cum fac sex :) ... din doua in doua saptamani plecam la Constanta si ajunsesem la un moment dat ca si acolo sa petrecem timpul tot impreuna ... acolo am inceput sa cresc ...

        2) Apartamentul din Berceni ( acasa la Nasa ) ... offf ... eram sigur ca nu o sa rezis prea mult timp acolo ... pentru prima data in viata mea trebuia sa dau raportul la ce ora vin acasa , unde pplac , cu cine si tot asa ... nu aveam cheie de sus de la usa si ori de cate ori intarziam trebuia sa sun sa o rog sa nu inchida usa si sus ... In week-end cand eram liber ma intreba ce program am si cu jumatate de ora  inainte sa ies din casa isi aducea aminte ca trebuie facut curat ... am sters acel birou peste tot cu carpa de bumbac ( nu de alta dar nu aveam voie sa zgariem parchetul ) week-end de week-end  ... ii sunt recunoscator pentru ca m-a ajutat , insa m-am simtit ca intr-o inchisoare ... imi mai trebuia doar un cip ca sa fiu monitorizat toata ziua ... si mai era si povestea cu Amway ... si nu vroiam in ruptul capului sa ma inscriu in retea ... si tot felul de discutii ... oricum punctul maxim a fost in momentul in care am stat la usa o ora si jumatate si cand in sfarsit mi s-a deschis usa mi s-a zis ca pe viitor daca nu vin acasa cel tarziu la 22.30 sa raman oriunde gasesc ... cate nopti albe am petrecut in sala de internet de la Universitate ...

    3) Apartametul de pe Campia Libertatii 37 ( de fapt garsoniera ) ... una dintre cele mai misto case in care am stat ... am ajuns acolo pur intamplator ... in urma unui date ... vis-a-vis de noi statea un alt amic si imi amintesc ca in fiecare seara beam vin /vodka si ne tratam depresiile cu muzica frantuzeasca ... Cand am ajuns prima data  in acea casa Raul mi-o prezenta ca si cum ar fi fost un vast palat imperial , iar eu nici nu observam peretii scorojiti , mobila veche , televizorul care nu mergea si zidul dintre camera si bucatarie care uneori se mai legana ... am zis un mare DA ... si m-am mutat acolo ... aveam un pact cand unul dintre noi era depresiv celalt il lasa in pace ... si iar ne intorceam la muzica frantuzeasca ... la vinul alb sau vodka bauta fara absolut nimic ... Casa de pe Campia Libertatii 37 se poate carecteriza prin : muzica frantuzeasca/vin alb/vodka/depresii/seri de gatit la Ovi/amici/cunostinte/Tutu/pisica Leila/greseli/descoperiri interioare ...
   4) Casa de la Gara e Nord ( prima parte ) ... am prins ambele fete ale acelei case ( cat timp am stat eu acolo am prins renovarea totala ) ... iubire/fericire/nopti pe covor/vin/deporesii/ura/minciuna/redecoperire/filme/prietenii de durata/balcon cu muscate /invizibil/vizibil ... Frumoase amintiri din acea casa ... am cunoscut si fericirea si deznadejdea ... m-am transformat ... am crescut ... Au fost atatea nopti de vara pe balconul cu muscate ... trezit in miez de noapte si stat la povesti ( iti mai amintesti ... in cazul in care citesti postul  ... de noaptea in care era furtuna si am baut gin tonic stand al masa din balcon ,dar in dormitor , la lumina lumanarilor ... ) ... singurul lucru care mi-a displacut a fost ca trebuia sa fiu semi-invizibil ... dar daca nu stateam acolo nu eram EU ... nu as fi devenit ceea ce sunt acum  ... offf ... sunt momnete cand imi e dor de casa de la Gara de Nord ...

    5 ) Apartementul de la Universitate ... cred ca e casa in care am stat cel mai putin , cam doua luni daca nu ma insel ... nu sunt multe de povestit doar ca din dormitor il vedeam pe tipul cu care imparteam casa cum isi injecta in vena ... am fost putin socat ... in timp ma obisnuisem ... nu ma leaga prea multe amintiri de acea casa ...

    6) Si din nou Gara de Nord ... acelasi chestii  ... fericire/deznadejde/minciuni/ura/prietenie/maturitate/balcon cu muscate/prima si singura vizita a mamei mele in Bucuresti la mine/alegeri ...

    7)  Casa di Titan ... nu prea am dormit pe acolo ... treceam ca la hotel ... mai multe detalii cu alta ocazie

    8) Apartamentul de pe Campia Libertatii 6 ... offf ... am iubit ... am plans ... am crescut ... m-am maturizat ... am crezut ca am prieteni ... m-am trezit singur ... am urat ... ne-am facut rau ... aici am inceput sa scriu pe blog ... e casa in care pot sa scriu cel mai bine ... e casa in care m-am simtit cu adevarat ACASA ... am crescut mult in acea casa ... foarte mult ...

   9) Casa de la Obor ...he he he ... din nou depresii/vin rosu sec sau demisec/ alcool nelipsit din casa/prieteni noi/acceptare/familia urbana/oameni minunati/filme vazute pe pc/week-end-ri  cu uitat la brothers&sisters/club week-end de week-end ... o parte a mea pe care nu o descoperisem ...


      Da cam astea au fost casele mele din Bucuresti ... sunt locuri in care am crescut ... m-am facut mare :P ... sunt curios ce va urama ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus