vineri, 16 septembrie 2011

Un serial ce nu trebuie ratat ... The Borgias

     In ultima vreme ca sa ma aliniez si eu standardelor in domeniu m-am hotarat sa ma uit la seriale pe net ... si avand cont pe unul dintre sit-urile acelea pe care poti urmari episod dupa episod din serialul favorit m-am uitat la mai multe productii .
     Una dintre productiile care mi-au placut foarte mult este o productie ShowTime 2011 ( acest fapt ii garanteaza calitatea si succesul ) si anume "The Borgias" , productie in urma careai una dintre cele mai scandaloase familii din Italia renascentista revine in actualitate .
   Primul mare atu al serialului il reprezinta subiectul , iar alegerea lui Jeremy Irons  pentru rolul lui Rodrigo Borgia nu face decat sa dovedeasca calitatea serialului .

   " Serialul va începe cu numirea patriarhului Rodrigo ca Papă, moment din care acesta, Cesare și Juan, cei doi fii machiavelici și Lucrezia, fiica de o frumusețe de-a dreptul scandaloasă, devin cea mai puternică și mai influentă familie din Italia perioadei renașcentiste”, anunță producătorii .
   Productia este un serial despre cea mai puternica, insetata de sange si imorala familie , iar regizorul Neil Jordan a declarat ca la baza filmului "Nasul" a stat istoria familiei Borgia , ceea ce inseamna ca serailul il aduce pe "Nas" acasa , in Roma secolului XV .

                                                                                                                   

   Din pacate momentan nu s-a filmat decat o singura serie din serial , insa producatorii au anuntat ca vor continua . 
   Personal , mi-a placut serialul deoarece se bucura de niste decoruri impresionante , jocul actoricesc este atat de real incat ai impresia ca urmareti de fapt un reality-show despre cea mai controversata familie a Romei secolului XV , iar in prima serie , ca si privitor , descoperi o Lucretia inocenta si naiva , gata sa se sacrifice pentru binele familiei din care face parte .
   Daca v-am convins nu imi ramane decat sa va urez relaxare placuta in fata pc-ului :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus