joi, 8 septembrie 2011

De ce imi place Facebook ?

       De ce imi place Facebook ... Hmmm ... sunt o multime de motive pentru care imi place acest site de socializare ... Un motiv , poate cel mai important , pentru care imi place Facebook-ul este faptul ca am reusit sa dau de oameni cu care nu mai vorbisem de ani de zile , oameni despre care nu mai stiam absolut nimic de foarte multi ani ... si totusi uite ca s-a intamplat sa ne regasim ... fie si numai in spatiul virtual ...
      Un alt motiv pentru care imi place Facebook se datoreaza faptului ca absolut niciodata nu am mai uitat ziua de nastere a cuiva ( bine stiu ca conditia este ca utilizatorul sa aibe data nasterii publica in profil ) ...

    Pe Facebook am devenit milionar si am avut o adevarata ferma :))) ... am construit orase ... am descoperit oameni noi si interesanti ... eu fiind o fire introvertita ( stiu ca unii dintre voi o sa ziceti ca nu e asa ) am reusit sa ma aproprii mult mai mult de oameni ... am vorbit ... m-am bucurat pentru lucrurile bune din viata oamenilor care nu sunt langa mine , dar care sunt importanti pentru mine ...
    Datorita Facebook am fost la curent cu noutatile din viata oamenilor dragi mie ... am descoperit noi muzici si muzichii ... am descoperit noi locuri in care a ies ... am descoperit evenimente la care am fost invitat sau nu ...
    Pentru mine Facebook-ul a devenit uneori o adevarata agenda caci aici am descoperit , asa cum am mai zis , evenimente , party-uri , spectacole , concerte etc ...
   Bineinteles ca sunt si chestii care ma enerveaza la Facebook , dar despre asta voi scrie probabil intr-un alt post ... important este ca de fiecare data sa privim partea pozitiva a ceea ce ni se intampla si cu siguranta vom zambi mai mult ...
    Chiar voua de ce va place Facebook ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus