joi, 29 septembrie 2011

O voce deosebita ...

    Saptamana trecuta bunul meu prieten Uwe a fost intr-o scurta trecere prin Bucuresti ... recunosc ca de cand m-a sunat si mi-a zis ca va veni pentru o seara in Bucuresti am fost cu totul alt om ... vesel , plin de viata ... fericit ( multumesc Uwe pentru starea creata ) ...
   Mi-am facut o groaza de planuri despre  ce o sa facem si cum o sa facem , unde o sa iesim ... cu cine o sa ne intalnim ... planuri care bineinteles ca nu s-au realizat ... dar am petrecut o seara minunata impreuna . In timp ce luam masa impreuna la City Grill in Centrul Vechi , Cristi imi trimite un mesaj ca el este la un concert undeva la Bibliteca Universitara si ca poate ne vedem si cu el la o bere dupa ce se termina concertul ... Uwe imi spusese ca ar fi vrut sa mearga la unele din concertele care au avut loc in cadrul Festivalului Enescu  , insa cum nu am stiut din timp ca o sa vina - iar anul acesta cam toate spectacolele din cadrul festivalului s-au desfasurat cu casa inchisa - nu am avut cum sa ma interesez sa ii fac aceasta placere ... insa mi-a venit minunata idee sa il intreb pe Cristi la ce ora incepe spectacolul la care era el si cat costa biletul ... surpriza , Cristi imi raspunde si imi zice ca spectacolul incepe la 20.00 si intrarea este gratuita ... deci ii zic lui Uwe si ne grabim sa ajungem spre Piata Revolutiei ...

   Ajunsi la intrarea in sala de spectacol , paznicul care m-a vazut cu telefonul in mana ma intreabat ce vreau sa fac ... si ii zic ca imi inchid telefonul caci am auzit ca este un spectacol gratuit ce nu trebuie ratat orice ar fi :) ... Paznicul imi zice ca a crezut ca imi deschideam telefonul sau ceva de genul si ca tocmai de aceea vroia sa ma opreasca la intrare ...
   Intram in sala de spectacol , undeva in cealalta parte a salii il vedem si pe Cristi cu gasca cu care era si incepem sa ascultam concertul ...
   Am avut o super-mega surpriza  ... caci am descoperit o super voce ... un artist  care pune pe acorduri de jazz cantece de la manele la muzica populara romaneasca si poezii ale marilor poeti , ajungand pana la muzica din intreaga europa ( Spania , Portugalia etc )
   Interesandu-ma pe internet am aflat ca pe aceasta posesoare a unei voci uimitoare nu o gasesc in paginile tabloidelor sau pe la emisiunile asa zise de divertisment din peiajul audio-video romanesc ...
  Deasemea am aflat ca numele ei atarna greu in jazz-ul romanesc, chiar daca nu are studii muzicale , insa nu are pretentiile si aerele unei dive nepretinzand adoratie si devotament ...
   Cantareata care m-a fascinat cu vocea ei si cu show-ul facut in aceea sala micuta dar plina , se numeste Maria Raducanu si intr-adevar este o voce care atunci cand canta iti ridica parul de pe mana ... la concertul ei a trebuit doar sa inchid ochii si sa ascult muzica ...
  Ceea ce mi-a placut a fost faptul ca si la Maria Raducanu , exact ca si la concertul Alinei Manole , sala era plina de asa zisii ascultatori de muzica gagalicioasa  ( si fara suparare caci toata lumea stie ca imi place GaGa , insa asa ii alint eu pe cei din generatia mea sau chiar mai mici despre cere se presupune ca nu asculta/ascultam si muzica de calitate ... FALS )
   Daca vreti fie si numai 5 minute de relaxare sau 5 minute de muzica adevarata va recomand aceasta voce cu toata caldura ...







  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus