luni, 21 noiembrie 2011

Noi doi/Two of Us

   Ce faci maine seara? Nu stii? Hmmm ... eu stiu ce ai putea sa faci ... uite eu m-am gandit sa te invit sa vezi un altfel de film, un film despre o poveste reala de iubire ... o poveste normala dintre doi oameni, o poveste de dragoste despre viata asa cum este ea ... o poveste in care protagonitii se iubesc patimas, se cearta din orice nimic ... o poveste de viata ...
   Bun si o sa zici ce are asa deosebit filmul asta de te invit sa il vezi ... hmmm ... pai in primul rand filmul are deosebit faptul ca povestea de iubire nu se petrece intre un EL si o EA ... povestea de iubire are loc intre un EL si ... un EL ...
   Eu cred ca merita sa iti rupi doua ore pe inserat pe la ora 21.00 si sa mergi pana in centru, pe Magheru la Cinema Scala pentru a vedea acest film documentar ... In plus daca vei merge ii vei cunoaste pe protagonistii filmului Cristi si George, cat si pe regizorul filmului Claudiu Mitcu, dar si intreaga echipa care s-a implicat in realizarea filmului.
  Ce zici te-am convins? In caz ca da te astept maine pe seara, cam pe la orele 21.00 la Cinema Scala.
   Si nu uita povestea lor poate fi si povestea ta ...

Un comentariu:

  1. Neata. Am fost si eu la film. Un film, captivant, real, fara scenariu. Viata unui cuplu. Cuplu gay. Ma bucur ca-i cunosc pe ambii protagonisti ai filmului. Ce-i drept am crezut ca e un sisitem audio performant, cand auzeam strigatele celor de la noua dreapta din toate partile. Am fost mirat si scarbit, de ei. Shoe must go on...Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus