miercuri, 2 noiembrie 2011

Cafeaua de dimineata ... si ganduri ...

  Dimineata de toamna cu aroma de cafea ce se ridica din aburi si stopi de soare ... Incerc sa sorb parfumul zilei dintr-o ceasca de cafea cu ganduri ... vise ... sperante ...
  Tisa si Lola se agita, vor sa iesim in parc ... ador momentele in care ies in parc cu Tisa si Lola. Uneori cred ca placera lor cea mai mare este sa iesim in parc si sa le dau drumul din lesa ca sa poate alerga prin tot parcul, insa fara sa ma piarda din raza lor vizuala.
  Incerc sa ma pierd printre aburii cafelei, pe fundal se aude un ritm suav de muzica turceasca ... cotrobai in sticla sufletului meu si imi dau seama ca dupa un an de zile, teoretic vorbind, sunt exact in punctul de unde am plecat ... si am impresia ca ale mele ganduri imi cam joaca feste ...
  Un gand imi sopteste sa nu ma gandesc la trecut, sa nu privesc faptul ca practic sunt in acelasi loc de unde am plecat acum un an de zile ca pe o involutie ... din contra, ar trebui sa ma gandesc la tot ceea ce am castigat in ultimul an, la tot ceea ce am invatat ... Gandul acela timid imi sopteste sa deschid fereastra sufletului meu dincolo de nori si sa ascult pe o aripa de vant muzica ... Am impresia ca totul se invarte in jurul meu, si sorband o gura de cafea realizez ca toate gandurile mele se invart intr-un univers colorat, un vis al  realitatii ideale, in care dragostea domneste in aer si pe pamant.
   Dupa un an de zile imi dau seama ca in cana mea de cafea se afla preserate vise, iluzii, sperante ... si toate astea ii dau o nota dulce-amarui ... Realizez ca am avut parte in ultimul an de frumoase clipe ... frumoase amintiri ... frumosi oameni ...
   Atunci cand beau cafeau de dimineata, in varful patului, am impresia ca universul imi este zugravit in nuante de culori ce sterg orice pata de suferinta ... si analizand, intorcandu-ma la clipele de care am avut parte in ultimul an, lacrimile se transforma intr-un lac de fericire...
  In timp ce sorb cafeau de dimineata ma las dus intr-o lume in care visele dorm, iar zatul din ceasca din care soarele rasare ma face sa imi dau seama ca uneori simt nevoia de siguranta si ocrotire, cuvinte calde si gesturi de afectiune ... ci nu in visare ... in realitate ...
  E clar .... cafeaua de dimineata imi da energie ... si tinand stans in mana ceasca de cafea imi dau seama inca din timp ce sorb prima inghititura ca ziua ce incepe cu o cafea este de fiecare data o zi aromata ... simt aroma fiecarei zile ...
  Am invatat multe din ceasca de cafea ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus