duminică, 13 noiembrie 2011

Gand ...

      Daca pana acum ziceam ca viata este precum o tabla de sah, iar noi nu suntem decat niste pioni, acum imi dau seama ca de fapt viata este precum o autostrada, iar noi oamenii suntem masinile ... tot ceea ce avem de facut este sa ne gasim sensul ...e grav in ceea ce ma priveste pe mine, sau cel putin asa ma simt la acest moment, ca nu reusesc sa imi gasesc sensul vietii ...
nu reusesc sa intru pe un fagas normal si sa imi pun ordine in viata ... am devenit haotic si desi imi doresc sa nu mai fiu asa nu prea imi iese, adica nu prea imi iese spre deloc ...
     Imi e dor de Narcis acela inocent si naiv, de acel Narcis care stia ce vrea sa faca cu el, stia ce vrea de la viata ... in acest moment simt ca sunt total dezorientat si imi este frica ... am ajuns sa imi fie frica si sa iubesc ... Narcis pe care il stiam eu, Narcis de care  imi este dor, nu se temea de nimic, nu ii era frica sa se indragosteasca si se bucura de fiecare clipa din viata lui ... unde a disparut acel Narcis oare ...
 
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus