joi, 17 noiembrie 2011

Dezgustat ...

    "Am inceput acest editorial cu un citat de A.P. Cehov. Asta a fost primul lucru care mi-a venit in minte dupa ce m-am decis sa scriu despre rautatile din comunitate. De cand au inceput Serile Filmului Gay la Cluj, a inceput si forfota in blogosfera LGBT mioritica. Si, ca la orice manifestare LGBT (nu ca ar fi multe, ca daca ma chinui sa le enumar, mai imi raman degete la o mana), comentariile sunt pline de venin, noroi sau alte blesteme, de juri ca sunt scrise de activistii extremisti-homofobi."



Continuarea pe StiriGay


P.S.: Articolul de mai sus reda cel mai bine ceea ce simt in ultimile zile cand citesc blogurile din spatiul virtual gay, cica se vrea o comunitate insa ceea ce este acum nu este nici macar o pseudocomunitate ... cand vom invata sa ne respectam intre noi vom putea sa fim ceea ce se numeste comunitate ... pana atunci imi pare rau dar nu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus