marți, 22 noiembrie 2011

Cel mai fierbinte sarut ... via cleo.spi-oana

 Am fost la Cluj, si aa cum am mai zis-o a fost foarte fain ... insa unul dintre cele mai importante lucruri care mi s-au intamplat a fost faptul ca am cunoscut niste oameni minunati ... Unul dintre aceti oameni esti si ... hai sa ii zicem Cleo , iti zic asa pentru ca ceea ce am sa fac acum va fi sa redistribui o postare foarte faina de pe blogul tau ... o poastare despre un sarut fierbinte, un sarut de care tu ai avut parte ...

  "Am avut parte de cel ma fierbinte sarut din viata mea. Stiu ca ti-a placut, pana si eu am fost uimita ca mi-a placut, dar mi-a placut atat de mult incat nu stiu daca ceva il va egala prea curand ca experienta. Nu am sa-l pun la acelas nivel cu orice alt sarut. Nu vreau sa vorbesc despre ce parere ar avea alti oameni din jurul nostru despre acel sarut. Nu-mi pasa! Pentru mine a fost una dintre cele mai excitante momente pe care le-am avut, iar tu trebuie sa stii ca eu ma excit greu atunci cand cineva se chinuie sa ma provoace – ce vrei dragul meu, orgoliul feminin trebuie sa-si spuna cuvantu."



Continuarea pe: cleo.spi-oana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus