duminică, 20 noiembrie 2011

Despre iubire ... iubirea vietii ... exista ?

   Uneori stau si ma intreb daca exista o singura iubire in viata. Stiu ca sunt oameni care cred in asa ceva si acest lucru ii fac sa stea intr-o relatie, relatie care in cazul cuplurilor heterosexuale se transforma in casnicie.
   Dar ce faci cand tocmai te-ai despartit de iubitul/iubita ta? Mai crezi ca el/ea este singurul/singura iubire din viata ta? Probabil ca fiecare dintre noi avem parte de mai multe iubiri de-a lungul vietii, sau nu ... exemplele personale din viata mea ar zice ca nu ... experientele mele ar zice ca nu exista o singura iubire ... sau da ... complicat ...

   Personal am ajuns la concluzia ca fiecare persoana care apare in viata noastra si pe care o consideram iubirea vietii noastre nu este decat persoana care apara in universul nostru atunci cand avem nevoie de ea, existe persoane ce apar la momentul potrivit ... se potrivesc cu existenta noastra din acel moment ...
   Cred ca fiecare perioada are parte de iubiri unice in functie de modul in care interpretam in acel moment "conceptul de iubirea vietii". Probabil ca in fiecare etapa a vietii ne indragostim de o persoana, mai mult sau mai putin timp.
  De exemplu atunci cand din varii motive ajungem sa fim singuri, acest fapt nu inseamna ca viata noastra s-a sfarsit, din contra este posbil ca viitorul/viitoarea partener/partenera sa fie mult mai special/speciala. Atunci cand ne despartim, mai devreme sau mai tarziu vom gasi pe altcineva pe care sa iubim.
  Ok, mai esti si cazul in care te-ai despartit de partener/partenera si totusi va iubiti, dar nu mai e iubirea aia cu "indragosteala", e vorba de o astfel de iubire, o iubire in care voi stiti ca va puteti baza unul pe celalalt. Poate ca unii dintre voi ma veti contrazice si imi veti zice ca doi oameni nu pot fi prieteni dupa ce au fost impreuna ... sincer eu cred ca doi oameni care au avut ceva, doi oameni care s-au iubit pot ramane prieteni dupa ce se despart, sunt de acord ca este greu insa daca vor pot ... pot pentru ca uneori "indragoteala" se transforma intr-o alta forma de iubire, e vorba de iubirea aceea sincera si destul de rara, e vorba despre o iubire pur prieteneaca si dezinteresata ...
  Important este sa constientizam ca fiecare etapa a vietii noastre este impartita cu alti oameni, oameni ce apar la momentul potrivit. Acesti oameni pot ramane alaturi de noi mai mult sau mai putin timp, altii pleaca in momentul in care evoluam trecand intr-o alta etapa a vietii. De-a lungul vietii evoluam si suntem capabili sa oferim si sa primim multa iubire.
  Acum ceva vreme si eu am crezut ca am intalnit dragostea vietii mele, acum nu sunt sigur ca acea persoana a fost dragostea vietii mele, stiu ca tin enorm de  mult la aceea persoana, stiu ca imi pasa de ce se intampla cu ea ... si stiu, de fapt am inteles ca aceea persoana a aparut in viata mea cand aveam nevoie de ea ... daca stau mai bine si ma gandesc acea persoana a fost dragostea vietii mele la acel moment al vietii mele ...
  Deci nu  imi ramane altceva de facut decat sa nu ma astept sa gasesc "marea iubire",ci sa ma bucur de fiecare persoana de care ma pot indragosti.
  Voi ... ati intalnit "dragostea vietii" voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus