marți, 15 noiembrie 2011

Imi pare rau ...

     Se pare ca nu ma dezmint nici de data aceasta si inca o data reusesc sa stric totul ... uneori stau si ma intreb cum imi iese atat de bine sa ii dezamagesc pe cei de langa mine si sa le provoc diferite stari "naspa" ... probabil ca daca s-ar da un premiu pentru cat de bine te pricepi sa ii dezamagesti pe cei de langa tine si sa ii indepartezi eu as lua medalia de aur ...
    Dar mai in gluma mai in serios asa este ... am un talent neexplicabil in a ii indeparta pe cei cei care imi sunt dragi si in a le provoca suferinta.
    La un moment dat cineva m-a invatat ca scuzele nu servesc la nimic si ca cel mai bine ar fi sa nu ai motive sa iti ceri scuze, insa daca mai ajuta la ceva imi cer scuze ... imi cer scuze vou tuturor pe care v-am facut sa suferiti, imi cer scuze voua tuturor pe care v-am dezamagit ...
   Imi pare rau ca sunt asa cum sunt ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus