vineri, 25 martie 2011

Vicky Cristina Barcelona (2008) Trailer




Chiar daca este din 2008 , este un film pe care oricand l-as revedea cu placere . Recunosc ca acest film mi-a schimbat viata ... pe vremea cand l-am vazut eram implicat de aproape 3 ani intr-o relatie , o relatie care nu prea mai mergea ea cum trebuie ( fiecare isi dorea altceva , aveam viziuni diferite asupra viitorului ) ... Ei bine la un moment dat in film este o scena in care cineva ii spune lui Vicky ca desi isi iubeste sotul nu mai este
indragostita de el ... atunci in mintea mea s-a produs ceva ... da mi-am dat seama ca desi iubeam nu mai eram indragostit ... da si atunci m-am hotarat sa fac ceea ce credeam eu ca e mai bine ... si acum as face la fel , dar doar ca as proceda altfel ... fara sa ii mai ranesc pe cei dragi mie ...
E uimitor cum un simplu film ne poate schimba viata ... e de-a dreptul uimitor ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus