luni, 28 martie 2011

Ultimul film de vazut ...

     Ieri a fost duminica , dimineata am fost la job ( asta este astia din retail lucram si in week-end ) , iar dupa job am trecut pe la Cristi ( GI ) caci m-a invitat la o vizionare a u nui film pe care tocmai il descarca-se ... deci film nou laureat la Cannes ... de nerefuzat ...
   Filmul , un film canadian din 2010 laureat al festivalului de la Cannes cu premiul " Un certain regard " in 2010 . In film este vorba despre 2 baieti si o fata , intreaga intriga a filmului invartindu-se in jurul triunghiului format din Marie , Franky si Nicholas ... un triunghi cu o puternica incarcatura sexuala .

    Desi filmul  are o puternica incarcatura sexuala ,  innafara de o secventa in care Mariei i se vede un sfarc si o alta secventa in care Franky se masturbeaza ( fara a se arata actul sexual propriu-zis ) cu tricoul lui Nico infasurat in jurul capului , regizorul a preferat sa nu arate nici o scena de sex , lasand privitorul sa isi imagineze ceea ce s-ar putea intampla ... si sincer imaginatia unora dintre noi e foarte bogata ...
   Filmul e un film ce merita vazut fiind selectionat si de Sundance Festival .
   Si acum daca tot v-am facut capul mare sa va zic si despre ce film este vorba , nu de alta dar incazul in care v-am starnit curiozitateasa stit ce sa cautati :))
    LES AMOURS IMAGINAIRES ( titlul original ) 
  HEARTBEATS ( titlul in engleza ) 



      Un alt lucru care mi-a placut foarte mult este coloana sonora a filmului  , celebra Dalida cu al ei Bang-Bang , sau pentru cei care au vazut Kill Bill este vorba de hit-ul lui Nancy Sinatra - You shot me down ... insa  acum prefer varinata Dalidei ...



In speranta ca v-am starnit curiozitatea nu imi ramane decat sa va urez vizionare placuta  ...            

 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus