luni, 28 martie 2011

Poze din I.O.R.

 
   Vineri fiind liber am fost la Tisa & Lola si fiind o zi frumoasa am iesit in parcul Alexandru Ioan Cuza , sau cum mai este el cunoscut I.O.R. ... In parc lume multa , cald , roleri , biciclisti , bunici cu nepoti si eu cu Tisa & Lola si cu inca un amic care m-a sunat si mi-a zis ca nu avea chef sa stea in casa si pe care l-am invitat cu noi in parc ... Nu vrea sa va povestesc mai mult , insa cred ca pozele sunt indeajuns ca sa intelegi cum a fost ... si cam cat de grabita era lumea sa se bronzeze ... come om totsi afara adia putin vantul si era inca 25 martie :)





 






 




 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus