miercuri, 23 martie 2011

Eu in ochii celorlalti ...

  Stiu ca poate suna putin egoist / narcisist , dar come on ... ma cheama Narcis ... Cati dintre noi nu ne intrebam uneori cum ne vad / percep cei din jurul nostru ... eu cred ca cam toti , chiar daca uneori nu vrem sa o recunoastem ... asa ca azi aducandu-mi aminte de proflul de pe HI5 ( da , da , da am avut / am profil acolo ) am intrat si am gasit doua comentarii de profil de la cineva care mi-a indrumat pasii  ... de asemena am mai descoperit si alte comentarii despre mine pe facebook ... amuzant  cred ... deci sa vedem ce zic oamenii despre mine ...



" Ti-am vazut toate fotografiile,chiar si cele din Portugalia. Ai pozitii studiate as putea spune, dar in marea lor majoritate, cele din strainatate sufera de lipsa atractiei . La un moment dat ma gandeam ca am avut de modelat o data o fire de misogin mai mult sau mai putin convins. Am respitat usurata cand am rasfoit toate albumele. Madaline, te rog sa ma crezi ca a fost o gluma, eu zic ca pe tine, Ana sau Diana va cunosc si va apreciez cel mai mult din toti colegii clasei voastre.
Stiu ca erai un bun coleg si vreau sa cred ca ai ramas in continuare asa.
Stiu ca viata e dura, stiu ca ai - ca orice om cu raspundere destule probleme, dar asa cum poate ti-am mai spus-o,tare mi-as dori sa nu mai citesc tristete in privirea ta.
M-ar bucura daca din cand incand ti-ai aminti ca "profa" ta de "mate" din clasele V-VIII te vrea sa ai o privire mai vesela. mai optimista.
In rest numai de bine pot sa spun despre tine. "

" Intr-o relatie de prietenie- profesor+elev- exista uneori un ceva care depaseste toate celelalte relatii ale profesorului respectiv cu ceilalti elevi. Acel "ceva" ce nu se poate exprima in cuvinte si poate nici in sentimente exista de aceasta data. Am constatat de-a lungul celor patru ani in care am fost cat mai mult aproape de voi toti ca tu ai incercat sa faci fata, cat ai putut, solicitarilor mele in ceea ce priveste formarea unei baze - zic eu, mai mult sau mai putin , strict necesare- la obiectul pe care eu l-am predat, obiect care prin cunostintele ce le cere, este mai greu acceptat de marea majoritate a elevilor. Tu ai avut bunavointa, poate si putina ambitie si de ce nu si mandrie de a nu te lasa mai prejos decat unii elevi cu probleme la invatatura. Ai fost totdeauna cu mult, mult bun-simt, cu un respectcare ma dezarma de multe ori cand vedeam ca nu stii. De aceea de mute ori am mai inchis- cum se zice- ochii , dar si urechile, atunci cand mai spuneai cate o prostioara mai mica sau mai mare, chiar daca poate ai spus uneori ca sunt nedreapta cu tine, sau ca sunt partinitoare cu altii. Chiar te-as ruga sa privesti de se poate retroactiv la orele de matematica de atunci si sa judeci cu mintea de acum. Eu in totdeauna am spus ca matematica e un obiect dificil pentru marea majoritate de elevi si de aceea am incercat sa ma apropii cu sufletul de voi, elevii in general. Si inca ceva. As vrea sa-ti aduci aminte ca , desi nu va eram diriginta, de multe ori va spuneam ca-mi sunteti apropiati sufleteste mai mult deacat elevii clasei la care eram diriginta. Asta e, ce sa-i facem- poate nesansele meseriei."

 Multumesc doamna profesoara de matematica  ... ori de cate ori citesc aceste cuvinte recunosc ca ma emotioneaza ... deasemenea stiti ca si dumneavoastra ne erati / sunteti foarte draga ...

 Comentarii de pe Facebook :

" SpeedyDiana Gonzales Defecte : Lenes,comod,incapatanat...Calitati : amabil,atent,matur :-P

  Anca Merge Inainte Calitati: sensibil, bun, prietesi foarte vesel... Defecte: prea sensibil, prea bun, prea prietenos :))) acum sincer: volatilitatea starilor de spirit. Hugs (da' ale mele???) . Si sa stii ca sa ai puterea sa fii bun e ceva foarte rar. Este calitatea pe care o admir cel mai mult la tine.
  Iordan George este este :), cat a fost manager la CK foarte de treaba, ne tinea uniti ca echipa, cand putea intotdeauna ne ajuta si te tin si acum minte cand eram suparat rau rau rau si mi.ai dat liber:) si am apreciat chestia asta mult, o persoana sincera si corecta, are si defecte ca nu e om fara asa ceva, ce mi.a mai placut ca se purta ca un coleg si nu ca sef, nota 10... si foarte vesel... am uitat sa completez .... bine asta cand nu desenai dimineata liniute la calculator in paint:)))) ca ma plictiseam MAXIM!!!:))) "
  In alta zi am aflat de la o colega ca " fata ta nu stie sa fie trista " sau ca " esti cam imatur " ... uneori cei din jurul meu ma vad superficial sau chiar ironic sau matur ... dap ... cam asa ceva ...
  Deci cam asa ma vad o parte din oamenii care ma cunosc cu bune si cu rele ...


update 14.04.2011 " ... esti intelegator, ai o fire foarte calma si rabdatoare, esti interesat si te implici intr-un fel foarte prietenos/amical, iti plac tot felul de porcarii, esti romantic... " ... in concluzie sunt total narcisist :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus