vineri, 25 martie 2011

O zi memorabila ...

    Ieri am avut o zi memorabila ... ziua inceput dimineata devreme cu o sedinta la job ... stit si voi cum sunt chestii astea ... discutii  , planuri  ... idei ... important este ca urmatoarea sedinta e posibil sa aibe loc la munte ( prima sedinta la munte a avut loc in mai 2010 , poate devine o traditie ) ...
   Dupa sedinta , netrebuind sa merg la magazin ( Calvin Klein Jeans Plaza Romania ) m-am dus sa imi iau portia zilnica de buna-dispozitie ... da , da , da ... exact ... Tisa & Lola ... cred ca sunt cele mai sincere fiinte caci nu am vazut la nimeni atata bucurie cand ma vad ... interesant este ca sunt foarte atente la orice miscare fac eu cand sunt prin casa ...

   Deci cum va spuneam am ajuns acasa la Dani , am pus zgarzile " copiilor " si ma plecat in parc ... vreme excelenta  ... totul perfect ... m-am intalnit si cu doamna care vinde lumanri la biserica din parc si care ma stir ca " baiatul cu catei " ( cred ca ii sunt simpatic acestei doamne caci de cate ori ma vede , chiar daca eu nu o observ , dansa ma saluta ) ... Tot plinbandu-ma prin parc primesc un telefon de la Raluca care imi zice ca diseara are doua bilete la teatru la Bulandra la " Unchiul Vanea " si cum sera nu aveam nici un program am zis  unnmare "DA " ... Totul era stabilit , la 18.30 aveam intalnire cu Raluca la Izvor ( acolo este una dintre salile tetrului Bulandra ) ... dar cum numia mie mi se poate intampla ( exagerez putin ) pe cand ma intorceam din parc ma suna Cristi care ma intreaba daca nu vreau sa merg la un concert de folk la M.T.R. , concert ce incepea la ora 21.00 ... Hmmm ... greu de ales caci vroiam si una si alta si atunci imi vine minunata idee si il sun pe Cristi si ii zic ca voi ajunge si la concert  , dar dupa ce se termina piesa ... bineinteles daca el va mai fi acolo ...
  Se face ora 18.00 si plec spre teatru ... ajuns acolo lume multa ... toate varstele ... din pacate ma lovesc de aceeasi problema ... in Romania oamenii nu stiu sa zambeasca ... par tristi  ... dar un lucru bun este faptul ca sala era plina ... vb serios ... plina ...
  Despre piesa va pot spune ca este singura dintre piesele scrise de Cehov , piesa in care moartea nu apara . Nu vreau sa va povestc prea multe despre piesa caci vreau sa va las pe voi sa o vedeti ... va zic doar atat Horatiu Malaiele ( in rolul unchiului Vania ) , Victor Hrebenciuc ( fenomenal ) , Mariana Mihut si Irina Petrescu .... Bineinteles ca in piesa mai joaca si alti actori , dar ... nu va mai zic nimic de piesa ... mergeti si vizionati-o ...
  Pe la 21.45 piesa s-a treminat ... am iesit din teatru si in timp ce Raluca isi aprinde o tigare mai stam la povesti ... faza misto e ca amndoi credeam ca celelalt a sunat dupa taxi si cand colo nici unul dintre noi nu o facu-se ... deci sun la taxi . Intre timp il sun si pe Cristi si aflu ca era tot la concert ... si cum Raluca trebuia sa ajunga in zona televiziunii luam acelasi taxi ...
   Ajung la M.T.R. si ma uit dezorientat in marea de multime dupa Cristi ... nu il vad  , dar tocmai cand ma pregateam sa il sun ghici peste cine dau la bar ... he he he  ... Cristi , Claudia si Gabi care se conversau de zor cu Capri si Gruia ... Cristi  imi zice ca inauntru mai sunt Georgiana si Elena si o iau inauntru spre cafenea ... la intreare platesc 25 ron biletul si ma uit dupa fete .. le zaresc si ma indrept spre ele ... Spre rusinea mea recunosc ca habar nu aveam cine canta ... cred ca auzisem ceva , pe undeva despre un proiect muzical intitulat Luna Patrata , dar nimic mai mult ... Publicul din cafenea ... hmmm ... dupa media varstei ai fi jurat ca esti la un concert Lady Gaga , insa nu era asa ... caci toata acea multime cantau cot la cot  ... stiau versurile ... si chair daca nu le stiai ( cazul meu ) nu aveai cum sa nu canti  ... nu pot descrie in cuvinte ceea ce s-a intamplat in mine ... dar era o stare de bine ... o stare de care in ultima vreme se pare ca am tot avut parte ( lucky boy )


   Aseara in timpul concertului s-a intamplat o chestie ciudata ... ascultand muzica ... fara sa imi dau seama am fost purtat intr-o lume in care aveam un pitic si luna era patrata , iar eu ma gandeam cum sa fac ca si stelele sa fie patrate ... Regret ca am piedut prima parte a concertului dar ma bucur nespus pentru cei 25 ron cheltuiti cu cap ( nu pe carpite cum ar fi zis mama ) ...Am descoperit o muzica ce nu poate fi descrisa in cuvinte ... am descoperit un artist sincer ( Alina Manole ) ... un om care in momentul in care publicul i-a cantat "La multi ani ! " nu si-a mai putut ascunde emotiile si i-au dat lacrimile ... si da erau lacrimi de fericire ... Cristi multumesc penntru concetul de aseara si pentru ... stii tu  ... dar de fapt Georgianei ar trebui sa ii multumesc caci ea este cea care s-a ocupat de iesirea asta ... oricum multumesc dragilor ...

    Ehhh ... concertul s-a terminat ... ne-am laut la revedere si cred ca in week-end vom face chestii minunate ... doar am zis ca vineri ne scot fetele unde vor ele , iar sambata le scoatem noi , baietii , unde vrem noi ...


P.S. : Voi aveti un pitic ... cunoscatorii stiu la ce ma refer ... eu am mai mult de un pitic ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus