vineri, 18 martie 2011

Scrisoarea ...

   Azi dimineata , cautand ceva ( nici nu mai stiu sigur ce , probabil ceva neimportant ) prin casa am deschis si o cutie in care  se gasesc tot felul de suveniruri . Tot cautand am gasit o scrisoare pe care mama mea mi-a trimis-o la un moment dat si am recitit-o ... m-a emotionat si m-a facut sa imi dau sema cat de norocos sunt ... sunt norocos pentru ca mama ma sprijina necondtionat in tot ceea ce fac ... chiar daca uneori o mai necajesc ...



     " Dragului meu Madalin , din nou , acum mai mult decat oricand cu toata dragostea !

        Nu-i usor sa fii parinte ,
          As fi putut sa citesc tomuri intregi despre educatie sau sa fiu experta in psihologie . Nu e suficient pentru a avea certitudinea ca esti un parinte perfect . De ce ? Fiindca nu exista parinti perfecti si nici tipare dupa care sa ne educam copiii , iar inainte de a fi parinti suntem si noi oameni . Avem slabiciunile si defectele noastre , dorinte sau asteptari ,neimpliniri , idealuri , iar ei , copiii nostri la fel . Problema este ca aceste planuri nu se suprapun perfect niciodata . Rolul nostru este sa ii ajutam , sa ii sfatuim si sa le fim aproape cand au nevoie !
       Totdeauna vei avea sprijinul meu neconditionat , iti voi fi aproape si ma voi stradui sa iti respect deciziile . "


     Multumesc mama ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus