joi, 17 martie 2011

Oameni dragi mie ...

    Azi am sa vorbesc despre oamenii dragi mie ... oamenii care intr-un fel sau altul imi coloreaza universul ( suna cam egoist ? ) , oamenii fara de care nu as fi eu ... oamenii sufletului meu :

MAMA - pentru ca este mama , este de ajuns
DANI - ma fascineaza cu inteligenta lui , este un trend-seter ( din punctul meu de vedere ) , pentru ca   datorita lui am invatat sa fiu eu ; si chiar daca in acest moment nu avem o relatie " normala " sunt sigur ca prietenia dintre noi va deveni foarte solida
ALEXANDRA - e nebunia din viata mea , este cea care are curajul sa ma traga de urechi si care ma cunoaste cel mai bine , cred ca stie tot ceea ce se poate sti despre mine , e pata de culoare de care oricine are nevoie

MARIUS & SANDRA - pe ei ii iau la pachet pentru ca sunt impreuna , sunt perfecti asa imperfecti cum sunt ei , uneori cauta motiv de cearta intre ei , ca apoi sa aibe de ce sa se impace , imi sunt dragi si ei stiu asta
CRISTI , GIGLI si OLEG - colegii mei de apartament , pentru ca m-au acceptat si m-au primit in vietile lor fara sa ma cunoasca , mi-au oferit prietenia lor , datorita lor am redescoperit ce inseamana prietenia , sunt " o parte din lucrurile bune care mi s-au intamplat in 2010 "
CRISTI GI - un prieten , o alta intamplare fericita a anului 2010
UWE - pentru ca sunt  " cel mai bun prieten al meu de pe meleagurile natale " , este acolo ( virtual vorbind ) ori de cate ori am nevoie sa vorbesc cu cineva , alaturi de Alexandra este omul care stie totul despre mine
ADI - omul care m-a asemant cu un " diamant neslefuit " , cu siguranta l-am dezamagit la un moment dat , dar acum incerc sa repar o parte din greselile pe care le-am facut si recunosc ca desi ne vedem extrem de rar ( in ultimii doi ani doar de 3 ori ) ii sunt recunoscator pentru foarte multe lucruri bune din viata mea , indirect el este " vinovat " pentru relatia pe care o am cu Alexandra , Marius si Sandra , pentru ca Marius si Sandra sunt impreuna , pentru minunatele nopti de vara petrecute in balconul cu muscate 
MIHAELA E. - asistenta manager perfecta , oricand as lucra din nou cu ea , si datorita ei am devenit un adevarat profesionist in job-ul pe care il am ( si da stiu ca pare lipsa de modestie , dar asa este )
MIHAELA I. ( BOSS ) - a avut incredere in mine mereu si a stiut sa scoata , profesional vorbind , tot ceea ce este mai bun din mine
ELENA & DENISE - intotdeauna au avut incredere in instinctele mele profesionale si m-au sprijinit astfel incat sa fiu un adevarat profesionist ( din nou ma laud singur )
CRISTI B. - am crezut ca imi este cel mai bun prieten ( avea pana si parola mea de la mail ) , dar intr-un fel ii inteleg atitudinea , dar oricum ar fi tot imi e drag si sper ca si el stie asta 
KIKI - marea mea dezamagire , imi pare rau ca desi nu a fost pusa sa aleaga a ales , imi e dor de conversatiile cu ea , si tin  in continuare la ea caci din pacate sunt construit in asa fel incat nu pot sterge cu buretele niste sentimente , am fost extrem de apropiati dar acum ... 
ANA & GEORGE - "copii mei " , au crescut profesional sub ochii mei , poate ca  le-am influentat in mod pozitiv viata
MARIANA , DAN , OANA si ALEXANDRU - la ei ma simt tot timpul ca acasa
RUXANDRA - trebuie sa stea doar 2 zile la mine , a stat un an si ceva
TISA & LOLA - nu sunt oameni , as putea sa ii consider si cateii mei , sunt doza zilnica de energie si buna dispozitie


   Cu siguranta mai sunt si alti oameni care imi sunt dragi , sper sa nu se supere pe mine ca nu i-am mentionat aici , dar in acest post sunt mentionati primii oameni care imi vin in minte mereu ( nu conteaza ordinea ).
   Va multumesc pentru tot ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus