marți, 15 martie 2011

O ipoteza ce poate fi adevarata ...

  Hmmm ... ultima oara cand am iesit in club , putin luat de berea ,  shot-urile de tequila ,vodka cu suc de mere si cred ceva vin  ... m-am simtit foarte bine ... am uitat de probleme , depresii ( false sau reale ) ... am cunoscut oameni noi si interesanti , pe altii i-am ravazut ... oricum dimineata pe la 6 cand am hotarat impreuna cu colegul meu de apartament sa plecam spre casa , si asa ne-a dus acasa un alt amic cu masina .


  Dar sa revenim la ipoteza ce poate fi adevarata , fiind putin ametit de atata alcool , aveam o logoree cum rar am mai avut in ultima vreme si am inceput sa vorbesc despre tot felul de persoane cu care m-am intersectat in ultima vreme ... cred ca in mintea amicului cu masina mult prea multe :p ... amicul binevoitor care ne-a dus acasa a zis o vorba de duh ... " - Esti cu cineva ? , a intrebat el .
                                               - Nu ! , am zis eu .
                                               -Pai vezi , de aceea esti singur , pentru ca in viata ta exista prea multe  
                                                 persoane ! , a zis el . "
 
  Deci asta sa fie unul din motivele pentru care sunt singur :) ... bine acum nici nu sunt in situatia disperata in care nu pot dormi daca nu sunt cu cineva , dar cu siguranta si asta este unul din motive ... da poate ca in viata mea exista mult prea multe persoane ... prea multe ...

 

2 comentarii:

  1. sau poate că dea aceea ai prea multe persoane în jur, că te simţi singur...

    RăspundețiȘtergere
  2. da ar fi asta o ipoteza , pe de alta parte nu am zis ca ma simt singur ... era vorba ca momentan nu sunt implicat in nici o relatie ... stabila sau instabile :P

    RăspundețiȘtergere

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus