luni, 21 martie 2011

10 chestii pe care le vreau anul asta ...

    He , he , he ... cu siguranta sunt mai mult de 10 chestii pe care le vreau anul asta , dar cred ca astea sunt cele mai importante ... cel putin in acest moment ...

 1 ) Un tatuaj ... ma bate gandul de ceva vreme sa imi fac tatuajul ... era planificat de ceva ceva vreme , dar poate ca nu a fost inca momentul :p



2 ) Petrecerea surpriza de ziua mea ... mereu mi-am dorit o asemenea petrecere , pana acum nu s-a gasit nimeni sa o faca ... cum ar fi sa mi-o organizez singur?

3 ) Role ... desi nu sunt un bun mergator cu rolele , in continuare imi doresc o pereche

4 ) Bicicleta ... aici chiar ma pricep ... cred ca ar trebui sa imi cumpar una

5 ) Sa invat sa cant la chitara ... nu stiu de ce dar intotdeauna mi-am dorit asta

6 ) Sala ...  de vreo 4 ani tot zic ca incep sa merg la sala , si nu am ajuns nici macar la receptia salii :))

7 ) Amsterdam ... orasul meu de suflet , nu stiu cand voi reveni , dar voi reveni acolo

8 ) Oamenii din viata mea ... sa petrec cat mai mult timp cu ei ...

9 ) Smartphone ... pentru ca mi s-a pus pata

10 ) Eu ... sa nu uit sa fiu EU in continuare , sa fiu mereu la fel de increzator ca pot face orice imi propun  si sa raman la fel " un diamant neslefuit "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus