sâmbătă, 11 februarie 2012

New sweet home ...

     In ianuarie eram in cautarea unei noi case, si se pare ca am fost destul de norocos, am gasit dupa doar cateva incercari o noua casa, o casa ce se incadra cerintelor mele de atunci si anume sa fie cat mai aproape de metrou, sa aibe cel putin masina de spalat, frigider, aragaz si pat ...
   Ei bine noua mea casa, a 11 dupa numaratoarea caselor mele facuta prin luna iunie este destul de bine aranjata, foarte curata (ceea ce este extrem de important) si as putea zice ca este situata intr-o zona semi-centrala ... Gara de Nord, asta asa ca sa nu mai am o scuza ca nu am timp sa ajung la gara si sa ma urc in tren ca sa o vizitez pe mama :P

     E ciudat pentru ca stand si analizand imi dau seama ca fiecare loc in care am locuit a reprezentat de fapt o etapa din viata mea, fiecare coleg de apartament fie ca am fost doar colegi de apartament sau a fost ceva mai mult intre noi a fost persoana de care avema nevoie la acel moment ... Din fiecare loc in care am locuit am invatat cate ceva, am mai pus o "caramida" la formarea mea ... fiecare casa a reprezentat de fapt o lectie de viata ...
    Imi place casa cea noua, imi da o stare de liniste si este una dintre putinele case in care ma simt linistit, ma simt ok ... de cand m-am mutat am redescorit bautul cafelei dimineata in varful patului, am redescoperit placerea de a lenevi in pat ... sunt mult mai relaxat ...
    Si da am si un coleg de apartament ... un coleg ce este, zic eu, un tip misto si desi atunci cand este in preajma mea i-ar trebuie o asigurare de viata (cunocatorii stiu de ce) nu s-a speriat de mine ... e fun pentru ca cel putin eu incerc sa imi dau seama ce il deranjeaza, ce ii face placere caci pana la urma amandoi impartim aceasta caa si este important ca amandoi sa ne simtim bine in ea ... suntem la faza in care invatam sa ne cunoastem ...
   Voi reveni cu povesti din noua casa ...
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus