sâmbătă, 18 februarie 2012

Albina si schimbarea de sex

   Legatura dintre o albina si schimbarea de sex ... aparent nici o legatura si totusi se pare ca exista o legatura si anume faptul ca un barbat s-a transformat in femeie in urma unei reactii ciudate datorate intepaturii unei albine.
   Chloe Prince s-a nascut barbat si se numea Ted, iar timp de 8 ani a trait o adevarata poveste de dragoste cu Renee cu care a avut doi copii. Numai ca Chloe/Ted a avut nesansa sa fie intepet de o albina si astfel sa aibe parte de o reactie ciudata ce a dus la transformari ale corpului prin scaderea nivelului de hormon masculin (testosteron). In urma intepaturii, corpul lui Ted s-a schimbat foarte mult, iar acesta pentru a se simti confortabil a apelat la o operatie de schimbare de sex devenind astfel Chloe.

   Aparand intr-un show tv din SUA, Chloe/Ted a declarat: „M-am confruntat cu probleme de identitate de gen, în viaţa mea, dar atunci când într-adevăr s-a întâmplat şi am fost diagnosticat, iar nivelul de testosteron a început să scadă şi mi-au crescut sânii, iar pielea mi s-a dedurizat a început să-mi placă".                                                                      
                                                                                                Chloe (stanga) si Renee (dreapta)
    Scăderea testosteronului în urma înţepăturii a fost cauzată de o boală genetică rară, numită sindromul Klinefelter, ceea ce i-a „resetat" lui Ted sistemul endocrin, declanşand unul dintre cele mai grave efecte secundare ale sindromului de care suferea, scăderea nivelului de testosteron.
    Din fericire pentru Chloe/Ted, sotia sa Renee a fost alaturi, insa aceasta recunoaste ca nu i-a fost usor la inceput: „Aş fi putut renunţa la tot, însă am avut un moment în care m-am gândit la angajamentul pe care mi l-am luat când m-am
căsătorit, lucru care mi-a dat forţă să rămân în continuare în căsnicie".
   In acest moment Chloe/Ted si Renee nu mai formeaza un cuplu in adevaratul sens al cuvantului, relatia lor nefiind descrisa ca o relatie de lesbiene, deoarece nu intretin relatii sexuale, insa cele doua isi impart responsabilitatile si iau decizii impreuna.
   Intrebarea mea, ironica, este de ce aceea albina nu a gasit-o si pe Naomi caci astfel ar fi scutit-o de multa munca si tratament, iar noi am fi avut momente mult mai placute cand ne uitam la tv si nu mai vedeam atata "circ"? Zica sa dam un anunt si sa cautam albina ...


sursa: Adevarul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus