marți, 14 februarie 2012

De 6 ani ...

       Am momente in care stau si ma gandesc cum ar fi fost viata mea daca nu as fi facut pasul de a ma muta in Bucuresti, oare cum as fi evoluat eu si oare ce mi s-ar fi intamplat ... Cu siguranta nu imi pot raspunde la aceste intrebari, insa cu siguranta daca nu "as fi venit la Capitala" nu as fi avut parte de toate aceste experiente ...
     Azi se fac 6 ani de cand m-am mutat in Bucuresti, 6 ani de cand am hotarat sa imi traiesc viata independent ...6 ani de cand am invatat sa iert si am fost iertat, 6 ani de cand am am fost dezamagit si am dezamgit, 6 ani de cand am iubit si am fost iubit, 6 ani de cand am facut promisiuni vesnice, 6 ani de cand am plans si am ascultat muzica doar eu si o sticla de vin, 6 ani de cand am dat un telefon doar pentru a auzi o voce calda, 6 ani de cand m-am indragostit de un zambet, 6 ani de cand mi-am facut prieteni vesnici, 6 ani in care am crescut ... 6 ani din viata mea ...

   Nu o sa uit niciodata momentul plecarii mele din Constanta, nu o sa uit cum pe geamul de la ultimul vagon de tren o vedeam pe mama stand pe peronul garii si imi facea cu mana uitandu-se cum trenul se pierde cu "ala micu' " in zare, nu o sa uit cum eu stateam si ma uitam pe ultimul geam al ultimului vagon de tren la ea si cum desi nu stiam exact ce mi se va intampla am avut curajul, doza de nebunie, sa fac pasul ...  
    Am avut parte de experiente unice in toti acesti 6 ani, am avut momente in care imi spuneam adesea ca las totul balta si ma reintorc in Constanta, dar cand vedeam aglomeratia de la metrou imi dadeam seama cat de mult iubesc orasul asta si cat de bine imi face mie toata aceasta aglomeratie ...
   In primii ani ma pierdeam pe strazi, descopeream parti din Bucuresti si ma rataceam pe strazi ... imi placea sa ma plimb pe stradutele cu vile cochete din Cotroceni, eram innebunit sa descopar parcurile din Bucuresti,mergeam la teatru ca apoi cand ajungeam la Constanta sa "ma dau rotund" ca eu i-am vazut live pe marii actori ... Si azi imi mai plac lucrurile astea, insa parca nu mai am timp ...
  In 6 ani mi-am facut prieteni vesnici, prieteni pe viata, prieteni fara de care nu as fi devenit EU cel de acum ... In 6 ani am iubit, am urat, am sperat, am visat, am descoperit si datorita tuturor oamenilor pe care i-am intalnit am reusit sa fiu impacat cu mine ...
  Sunt 6 ani de cand stau in "marele oras" si desi marea majoritate a locuitorilor lui il vad "gri si neprietenos" eu ma incapatanez sa il vad "viu si primitor, prietenos" ...
   Oare ce iubesc la acest oras ... cred ca iubesc faptul ca acest oras m-a maturizat, mi-a oferit sansa de a iubi si de a fi iubit, mi-a dat prieteni adevarati ... mi-a oferit sansa sa descopar si de cate ori descopar cate un colt de Bucuresti am impresia ca am descoperit o mare comoara (sper sa nu radeti de mine, insa asa ma simt eu) ...
   Sunt 6 ani de viata, sunt 6 ani in care am exeprimentat, sunt 6 ani in care ... 6 ani in care am trait asa cum nu as fi avut sansa daca ramaneam in Constanta ... Pentru aceti 6 ani nu imi ramane decat sa le multumesc oamenilor din viata mea ... acesti 6 ani au fost minunati in primul rand datorita oamenilor pe care i-am intalnit, datorita lor si datorita orasului in care traiesc am experimentat si sunt incantat si fericit pentru tot ceea ce  mi s-a intamplat in toti acesti 6 ani ...
   Acum dupa 6 ani povestea merge mai departe ...

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus