sâmbătă, 18 februarie 2012

Singur ... in noapte ...

     Singur in noapte ... eu si un pahar de whisky ... singur in noaptea rece de iarna ma gandesc la tot ce ar fi putut sa fie ... casa care imi place atat de mult mi se pare atat de mare la ora asta ...
   Ma chinui ca nu pot iubi ... ma chinui ca sufletul meu e inchis ... nu lasa sa intre altcineva in el ... de fapt nici nu exista altcineva in el ... Singur in noapte stau si ma gandesc ca au fost momente in care am crezut ca am redescoperit iubirea, insa imi dau seama ca m-am inselat ... sau poate de vina este caracterul meu schimbator ... nici eu nu stiu ...

   In noaptea rece de iarna ... pe fundal se aude Chopin ... inca o noapte de singuratate, inca o noapte in care incerc sa stau treaz pentru ca nu imi place sa dorm singur ... ce egoist sunt ... poate e unul dintre motivele pentru care sunt singur ... poate ca atata timp cat ma voi gandi doar la mine voi ramane singur in noapte ...
   Sunt nopti in care lupt cu propriile mele himere, sunt nopti in care adorm cu gandul la trecut, cu gandul la clipele in care nu dormeam singur ... adorm cu gandul la clipele in care pielea mea era lipita de a ta ... devin nostalgic ... imi e dor sa dorm imbratisat cu cineva ... imi e dor sa simt pielea ta lipita de a mea ... imi e dor sa existam noi doi ... imi e dor de noi ...
   S-a facut liniste ... se mai aude doar Chopin, doar Chopin si paharul de whisky ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus