joi, 12 aprilie 2012

Poezie de-o cafea ... un fel de declaratie de dragoste

m-am hotarat sa traiesc toate
clipele astea ce-mi ciocane-n irisi
dar clipa in care traiesc nu poate
fi traita decat cu ochii inchisi



asa ca e normal sa ma sperii
daca in clipa in care clipesc
in fata mea zburand rinocerii
de fluturi neghiobi se ciocnesc?

daca in timp ce pleoapele mi se ating
toti ursii polari gay imi defileaza
pe sub nas, lubrici, dansand in g-string
strajuiti de morsele din cordonul de paza?

asa ca iubito, asta e, n-avem ce face
indiferent de explozii solare si de anotimp
ca tai ceapa, stranuti sau te legeni pe toace
va trebui sa clipim in etern contratimp.

by Iv Cel Naiv

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus