luni, 2 aprilie 2012

Blog-urile mele de zi de zi ...

  Zi de zi, aproape in fiecare dimineata (asta in cazul in care nu ma trezesc prea tarziu si imi beau cafeau direct la munca) alaturi de revista presei virtuale fac si revista blog-urilor. In blog-roll-ul meu sunt multe blog-uri si va dati seama ca mi-ar fi imposibil sa citesc zilnic fiecare blog, insa sunt cateva blog-uri pe care nu le ratez orice ar fi si care fac casa buna cu aburii de cafea ...
  Nu vreau sa sune a top sau mai stiu eu ce, insa exista cateva blog-uri despre care pot zice ca sunt parte din inceputul fiecarei zile.

   Un prim blog pe care il citesc zi de zi este un blog al carui autor este un om ce cara in spate un "dram de naivitate" ... Este un blog de poezie (poeziile de pe blog aparand intr-o carte ce trebuie neaparat sa o am) si probabil ca unii dintre voi v-ati dat seama ca este vorba de Iv cel naiv.
  Bineinteles ca din meniul meu zilnic nu putea lipsi blogul cel mai visator, un blog de autor, autorul fiind un Vesnic Visator. Acum cu riscul de a fi acuzat de subiectivism, caci Visatorul imi este prieten, tipul asta scrie chiar bine, iar felul in care poveteste despre ceea ce i se intampla te face sa vrei sa il citesti ... eu unul m-am indragostit de felul lui de a scrie, imi place patosul cu care scrie si faptul ca se simte ca el traieste si este parte integranta din povestiri ...
   Blogul Cristinei Bazavan nu cred ca mai are nevoie de vre-o prezentare caci marea majoritate am auzit de ea si precis am citit revista Tabu unde pana acum ceva vreme a fost redactor-sef.
  Emanuel Iuhas va spune ceva? Probabil ca nu ... ei bine poate ca numele autorului blog-ului Moda si ceva mai mult nu va spune nimic, insa daca vreti sa fiti in pas cu ultimile stiri din lumea modei va recomand acest blog cu caldura. Cand ma refer la stiri din lumea modei nu ma refer la cancan-uri ci ma refer la tendinte si interviuri, ma refer la faptul ca de pe acest blog, daca aveti rabdarea necesara, puteti incerca sa aflati ce este mai mult decat moda ...
  Un alt blog ce nu lipseste din meniul zilnic este Urban "site de going-out cu accent pe muzica" dupa cum se descriu chiar ei.
  DarkQ nu avea cum sa lipseasca din meniul meu zilnic si cu riscul de a supara pe unii amici blog-ul asta este cel mai bun blog LGBT din Romania. Nu vreau sa va vorbesc prea mult despre el si nici nu vreau sa aduc vre-o oda autorilor blog-ului insa fiind un blog colectiv unde se intalnesc diverse ganduri si idei si unde de multe ori, indiferent ca facem parte din comunitatea LGBT, putem intalni povesti in care sa ne regasim chiar noi cei care intram si citim ... Must have incercati a vedeti o parte din filmele care sunt recomandate pe blog ... garantez ca nu va fi o pierdere de timp ...
  Ei bine cam acestea sunt cele cateva blog-uri ce le citesc eu zi de zi ... Uneori cand am timp citesc si celelalte blog-uri din blog-roll, insa aceste blog-uri despre care m-am permis sa vorbesc in cateva cuvinte imi alcatuiesc meniul zilnic ...

2 comentarii:

  1. Multumesc.... am mai gasit un blog fain de citit dimineata la cafea:)

    RăspundețiȘtergere

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus