miercuri, 11 aprilie 2012

Poezie de-o cafea ... by IvCelNaiv


  Acum cateva zile faceam o lista a blog-urilor ce nu imi lipsesc din meniul zilnic si printre ele la loc de cinste se numara si blog-ul unui om ce cara in spate un "dram de naivitate", blog-ul unui tip fictiv ... blog-ul lui Iv Cel Naiv.
  Ei bine pentru ca al nostru Iv Cel Naiv si-a publicat si un volum de poezii acum putin timp, ce am facut eu ... am avut de ales intre a-mi lua o noua "carpita"  sau a-mi cumpara cartea ... si ghici, gratie unui amic librar am facut rost si de un mic discount si m-am facut cu Versez , volumul de poezii al lui Iv Cel Naiv.

  Asadar pentru ca dimineata perfect imperfecta incepe cu o cana mare de cafea, m-am gandit ca la cafea sa va tina companie zi de zi si-o poezie ce are rolul de a va binedispune si a va bucura dis de dimineata ... caci cea mai frumoasa zi incepe cu un "dram de naivitate" ... fie ca e carata sau nu in spate ... sau poate in suflet ...
  Deci de maine dimineata, zi de zi, voi incerca sa postez cate o poezie de-a lui Iv Cel Naiv, care culmea nu e tocmai un tip fictiv ...
   Ne revedem dimineata la Poezia de-o cafea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus