sâmbătă, 31 decembrie 2011

Song of the year

    Daca melodia "Rolling in the Deep" a celebrei Adele a fost aleasa melodia anului de catre prestigioasa revista "Rolling Stone", fiind considerata "muzică de inimă frântă care te face să te simți că ai vrea să cucerești lumea.", pentru mine cantecul anului este melodia lui Guess Who feat. daMoga, deja celebra piesa "Mai sus".  
   De ce acest cantec?

   Pai este simplu si oarecum se leaga de frustrarile mele si de faptul ca mai nimeni din jurul meu nu a avut incredere in mine, insa, cred eu, am demonstrat cat de sus am putut eu sa sar si asta nu a fost decat inceputul ... promit ca o sa "sar si mai sus" si cel mai important ca voi incerca ca in tot ceea ce voi face sa fiu cel mai bun ...
  Un an nou fericit, un an nu mai bun ci un an in care voi sa fiti mai buni ...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus