miercuri, 14 decembrie 2011

Gand ... stari ciudate ...

  Este decembrie si toata lumea, cel putin teoretic, este mai buna, mai vesela si inconjurata de prieteni ... insa eu am sentimentul ciudat cum ca nu imi gasesc locul ...
   Am 28 de ani si parca in aceasta perioada a anului acest gand ma framanta din ce in ce mai mult, mi se pare ciudat ca pana la aceasta varsta inca imi pun intrebarea asta adolescentina, insa ... nu reusec sa gasesc raspunsul la intrebarea mea, nu ma simt bine si nu imi dau seama care este locul meu ...

   Cred ca am nevoie sa imi definesc autonomia emotionala, sa realizez ca maturitatea emotionala nu tine de maturitatea fizica si probabil ca toate aceste intrebari apar din cauza imaturitatii mele emotionale ...
   Simt ca nu imi gasesc locul ... am impresia ca nu mai imi apartin si ca viata m-a lasat undeva in urma si nu mai reusesc sa o prind. Nu ma mai recunosc, am manifestari de furie si toate frustrarile ies la suprafata. Iau sau am luat in ultima vreme decizii gresite, realizez ca nu sunt ok, insa perseverez in a lua aceste decizii care nu imi fac bine, sunt atat de incapatanat incat nu prea tin cont de sfaturile celor din jurul meu, cred ca incapatanarea mea ma face sa nu tin cont de cei de langa mine si sa nu imi dau eama ca deciziile luate in pripa ma vor duce in "prapastie".
  Incerc sa imi gasesc propriul "eu", am incercat cu alcoolul insa mi-am dat seama ca nu am facut decat sa scot si mai la suprafata propriile frustrari, m-am pierdut si mai mult si am ajuns sa ma simt exact ca intr-o "gaura neagra". E greu a ma regasesc, insa cred ca e bine ca realizez acest lucru si ca dorinta exista, trebuie doar sa gasesc "drumul".
   Prtobabil ca intrebarea asta ma va mai framanta, poate ca o sa imi gasesc locul insa momentan am impresia ca sunt ca un "peste pe uscat", nu reusesc sa ma regasesc indeajuns astfel incat sa pot sa zic "Asta este locul meu!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus