duminică, 4 decembrie 2011

Lady GaGa ... din nou ...

   Ei bine dragilor dupa cum deja stiti a noastra Lady GaGa si-a lansat de curand un nou clip, un clip de 13 minute si 47 de secunde ceea ce face din el cel mai lung clip al celebrei cantarete.
   In clip cantareata nu se dezminte nici de aceasta data aparand in ipotaze mai mult sau mai putin bizare, insa ceea ce estre foarte emotionant in acest clip este implicarea emotionala a artistei, GaGa declarand ca imaginile din clip sunt imagini autobiografice. Artista a declarat ca o mare parte din intamplarile din clip i s-au intamplat in viata reala, scenele avand legatura cu momentul in care casa de discuri Islands Def Jam a renuntat la ea.

  "Este probabil cel mai onest moment din toate videoclipurile pe care le-am facut. A fost decizia mea sa lasam camerele sa filmeze in continuu fiindca nu puteam sa-mi revin din acea traire" a declarat Lady GaGa.
   Ziua in care labelul a renuntat la ea a fost "cea mai proasta zi din viata mea si totul s-a intamplat atat de repede, dar in mintea mea, cand imi amintesc de acea perioada, totul s-a intamplat foarte incet", a precizat ea.
   Clipul este filmat la piesa "Marry the night", si este regizat de insasi lady GaGA, iar ca must have artista declara ca asistentele sunt imbracate din colectia Calvin Klein a sezonului urmator.
   Voi ce parere aveti de noul clip gagalicios?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus