marți, 20 decembrie 2011

Dor ... sa imi ascult inima ...

    Este ora doua dimineata, nu am somn ... nu pot dormi ... ma gandesc ca in curand mai trece un an, inca un an in care eu tot incerc sa ma regasesc, un an in care am cunoscut oameni minunati, un an in care am evoluat ... insa in acelelai timp este un an in care am uitat sa visez, un an in care mi-am pierdut speranta, un an in care nu am regasesc desi ma caut ... un an in care am uitat sa imi ascult inima ...
   Au fost momente in care m-am complicat, au fost momente in care am dezamagit sau am fost dezamagit ... daca pana acum ceva vreme imi ascultam inima, in ultima vreme nu am mai facut asta ... am luat unele decizii proaste ...

    Pana acum ceva vreme ziceam ca nu voi uita nicicand sa fiu copil, insa e pare ca am uitat ... simt cum ma sting ... simt ca nu ma regasesc si nu imi gasesc locul ... imi e dor de inocenta pe care o aveam acum multa vreme ... cand m-am mutat in Bucuresti ...
    Am uitat sa visez, analizez fiecare pe care il fac si de nenumarate ori dau cu piciorul la sanse ... creez in jurul meu o imagine care nu ma reprezinta ... desi imi doresc sa am experiente noi realizez ca datorita faptului ca imi este frica sa imi asum riscuri am ajuns sa retraiesc experientele vechi, am ajuns sa traiesc in trecut
   Pe vremea cand imi ascultam inima totul parea mult mai simplu, nu imi era frica ... simteam ca pot orice imi propun ... acum am simt precum un marele loser ... poate ca asta am devenit ... nu stiu ... incerc sa ma regasesc si sa imi pun ordine in viata si in ganduri ...
   Singurul lucru bun din anul care tocmai se va incheia sunt oamenii pe care i-am intalnit, oameni care au ajuns sa fie parte din viata mea si pentru asta le sunt recunoscator ...
   Imi doresc sa imi regasesc inocenta, sa imi regasesc speranta si sa reinvat sa visez ... imi este dor sa imi ascult inima ...

                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus