marți, 5 aprilie 2011

Un gand din 2005

    He he he ... 2005 ... eram acasa in Constanta , chiar ce s-a intamplat atunci ... hmmm ... nu prea imi mai aduc aminte ... o sa fac in alta zi un exercitiu de aducere aminte ...
   In seara asta dupa un pahar de vin rosu sec pe acordurile celor de la Gotan Project  am cautat in cutia cu amintiri o agenda in care este scrisa o poezie care mie imi place enorm de mult ( o voi posta cu alta ocazie ) am descoperit un gand scris in ianuarie 2005 ... un gand despre viata , speranta si prietenie ... citind-ul imi dau seama ca poate atunci eram mai matur decat acum ( oare am fost vreodata matur :P ) ...  oricum in continuare cred exact acelasi lucru asta cred ca e ok ...


    " Viata ! Ce este viata ? O mare curva , un dar de la Dumnezeu , o stare de fapt ? Cine poate stii ? Eu sigur nu , habar nu am , dar sper sa aflu intr-o zi ! Azi , azi stiu ca uneori viata este nedreapta ... sau poate ( vorba unei bune prietene ) in viata trebuie sa stii de partea cui esti , sa stii ce tabara sa alegi , sa stii sa-ti alegi prietenii .
   Refuz ! Refuz sa-mi aleg prietenii pe interes , prefer sa imi aleg prietenii pentru ceea ce sunt ei , sa-i aleg pentru simplul fapt ca sunt , caci prietenia este , probabil , cel mai mare dar pe care Dumnezeu l-a putut face omenirii , cel mai mare dar dupa darul mantuirii . Si totusi exista un raspuns la intrebarea mea ? Sigur ... nu stiu . Un lucru este sigur : orice lucru care nu ma omoara ma face sa merg mai departe , ma intareste si-mi da speranta ca ziua de maine va fi mai buna decat cea de azi si mai proasta decat cea de poimane .
   Probabil ca viata este un fel de ' Cutie a Pandorei ' , o cutie in care speranta moare ultima  ... de fapt speranta nu moare caci asemeni pasarii Pheonix renaste in fiecare zi si imi da puterea sa merg mai departe , sa ma ridic si sa reusesc in tot ceea ce imi propun ... sau poate ca viata este o lupta !
   Si care este campul de lupta , locul unde se desfasoara ostilitatile ? Cine stie ? Poate  ca fiecare zi este o lupta cu viata , o lupta in care ma chinui sa ies victorios . Da , poate fi si asta un raspuns , dar ... dar intotdeauna esxiata un dar ...
  Of , of , of ... grea problema ...
  Un lucru stiu sigur , viata e frumoasa si merita traita la maxim ... cu suisurile si coborasurile ei .
   Viata e un dar ... asta este viata ... sper ! "

   Ei cam asta gandeam eu acum 6  ani despre viata , speranta si prietenie ... ironic sau nu acum in 2011 nu s-au schimbat multe din acest punct de vedere ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus