vineri, 15 aprilie 2011

Destul


          Imi sunt indeajuns ;
          EU - pentru toti ceilalti de nepatruns ,
          Eu - pentru mine un singur infern nereusit ,
          Un singur Eden stangaci cioplit .
          Destul ca ticaie anacronic alaturi de celalalt ,
          Destul ca am pierdut o mostenire
          Doar daca as uita din cand in cand
          De mine .





           E poezia asta o stiu de cand eram un tanar adolescent in Constanta , pe vremea aia cei de la Cuget Liber tipareau o revista , Adolescentul cred ca se numea , pe care o citeam numar de numar . Mi-a placut mult poezia si da cred ca intr-un fel sau altul ma descrie pe mine ... de fiecare data cand citesc poezia gasesc in ea o parte din mine ... ma regasesc ... ma reprezinta , poate nu total , dar cred ca asa sunt si eu ... " un infern nereusit ... "

Un comentariu:

  1. Interesante versuri, frumoase, simple. Exprima parca si un pic de narcisism la sfarsit, nu?

    RăspundețiȘtergere

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus