miercuri, 13 aprilie 2011

Parerea mea ...

     In fiercare dimineata intre cana mare de cafea si revista presei on-line fac si o mica recenzie a mai multor bloguri , insa  azi tot dand search pe google am ramas putin dezamagit caci pe http://wannabegay.org/ citesc un articol , care chiar nu cred ca isi avea sensul , referitor la orientrarea sexuala a lui Alex Leo Serban . Acest  'mic blogger' este foarte suparat ca ALS nu si-a asumat orientarea sexuala si ca in urma unor articole aparute cu ceva vreme in urma in presa tabloida de pe malurile Dambovitei , articole ce faceau referire la orientarea sexuala a lui ALS , acesta ar fi inceput sa loveasca in stanga si dreapta prin diverse mijloace de exprimare in comunitatea gay din Romania .

   Acum stau si eu ca omul si ma intreb daca intr-adevar omul ar fi avut o alta orientare sexuala cat de relevant era pentru munca sa ( si aici cred ca stiti foarte bine la ce ma refer ) sau pentru ALS omul  , pe de alta parte poate ca ALS nu se identifica cu comunitatea gay locala , caci stim cu totii foarte bine cum este perceputa comunitatea de marea majoritate a populatiei ( dovada ultimul studiu dat publicitatii ) si un in ultimul rand sa nu uitam ca o mare parte din viata ALS a trait-o intr-un alt mediu , ani adolescentei lui au avut nesansa sa se fie sub un alt regim , pe care noi ar trebui sa ne consideram norocosi ca nu l-am apucat .
    Oricum am fost placut impresonat de http://www.ideidegay.ro/ care , din punctul m eu de vedere , a pus foarte bine problema , citez " De când a devenit o obligație să faci coming-out și nu știu eu? ... nimeni din lumea asta nu-i poate imputa acestui om că nu a făcut coming-out."
    Ok , inteleg ca 'micul nostru prieten' considera ca este nevoie ca persoanele publice LGBT sa isi faca publica orientarea sexuala , in speranta ca opinia publica isi va schimaba perceptia vis-a-vis de comunitate , insa imi vine in minte un exemplu local de recunoastere publica a orientarii sexuale si anume Neculai Constantin Munteanu despre care sincer eu nu am mai auzit nimic dupa ce si-a facut publica orientarea sexuala , dar pana la acel episod era unul dintre cei mai apreciati jurnalisit fiind nelipsit de pe micul ecran ( L-a mai vazut cineva de atunci ? ) , asa ca nu stiu cat de mult poate influenta cineva perceptia opiniei publice despre ceva , absolut orice ,  caci imi permit sa repet exact ceea ce zice http://www.darkq.net/ , citez " ... ca avem o Romanie cam homofoba "
    Asa ca micul meu "prieten virtual " , http://wannabegay.org/ , ar trebui sa te consideri un norocos ca traiesti intr-o alta lume si nu avut nesansa ca sa iti traiesti adolescenta in aceeasi periaoda ca ALS , caci poate astfel ii intelegeai adversiunea fata de a-si face publica orientarea sexuala  , iar pe de alta parte exact cum au mai spus-o si altii fiecare este liber sa isi faca coming-out atunci cand considera sau cand se simte pregatit si vorba bunicii mele " Maica ... sub plapuma lui fiecare om e liber ce faca ce vrea el ! "
    In speranta ca nu te-am suparat dragul meu http://wannabegay.org/ , sper sa intelegi ca ceea ce am scris este doar parerea mea si repet nu cred ca pentru un om este relevanta orientarea sexuala si mai degraba ceea ce este el ca OM ...

Un comentariu:

  1. da, am citit si eu articolul acum ceva vreme si mi s-a parut la fel de aberant. chiar rautacios fara motiv.

    RăspundețiȘtergere

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus