luni, 11 aprilie 2011

Cea mai frumoasa dimineata din ultimele luni ...

       Saptamana trecuta am avut parte de una dintre cele mai frumoase dimineti din ultima vreme ... dupa foarte multa vreme dimineata cand m-am trezit , si am facut ochi , nu mai m-am trezit cu pc-ul langa mine ( da , da , da dorm cu pc-ul deschis ) , m-am trezit cu cel mai frumos zambet de care as fi putut avea parte ... un zambet usor strengaresc ... imi place acel zambet ... si ... si mi-am dat seama ca inceputul zilei alaturi de acel zambet mi-a facut ziua perfecta ... multumesc si cine stie poate totusi voi mai avea parte de acel zambet ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus