miercuri, 5 octombrie 2011

Lost ...

    LOST ... e starea mea din ultima vreme ... ma simt pierdut si nu pot explica de ce ... sau poate in subconstient stiu  , dar constientul neaga ... Ma cufund tot mai mult in mine ... cad in neant si incerc sa gasesc ceva de care sa ma prind ... imi e frica caci cu cat ma cufund mai mult cu atat imi va fi mai greu sa ma ridic ... incerc sa apelez la cei din jurul meu , la sesiuni de shopping , la chestii care imi plac ... nu prea mai tine ... singurul lucru care ma tine in acest moment pe linia de plutire este job-ul ... da job-ul pe care il iubesc si il urasc in acelasi timp ...

   De fapt , daca stau bine sa ma gandesc ... EU sunt cel mai mare dusman al meu si ceea ce ma opreste de al autodistrugere este "agatarea" de cei din jurul meu , caci astfel cu siguranta m-as autodistruge in propria mea singuratate ...

  Am momente in care ma inchid in mine ... de fapt contrar aparentelor sunt un tip inchis in mine ... nu antisocial , dar inchis , introvertit cred ca este termenul perfect ; iar  in momentul in care ma deschid ma simt vulnerabil , iar eu prin natura mea nu iubesc acest sentiment de vulnerabilitate ...
   Si stau si ma gandesc cum sa fac sa nu ma mai simt pierdut ... singur ... si atunci incerc sa ma "agat" de ceilalti ... sa fac lucruri care imi plac ... sa devin vulnerabil si ... si vom vedea ce va mai fi ...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus