miercuri, 19 octombrie 2011

Imi plac ...

     Imi plac diminetile cu aroma de cafea bauta in varful patului ...
     Imi plac plimbarile cu bicicleta ...
     Imi place vantul care il simt in fata atunci cand merg pe motor ...
     Imi plac palavragelile la un pahar de vin fiert ...
     Imi place sa ii ajut pe cei din jurul meu ...

     Imi plac discutiile din noptile tarzii cu Uwe ...
     Imi place berea nefiltrata ...
     Imi place si berea neagra ...
     Imi place sa inot ...
     Imi place sa privec oamenii pe strada ...
     Imi plac oamenii care citesc in metro ...
     Imi plac pantofii mei Camper ...
     Imi place Converse ...
     Imi place Scotch&Soda ...
     Imi place sa visez ...
     Imi place muntele ...
     Imi lace marea toamna si iarna ...
     Imi plac florile in ghiveci ...
     Imi place esarfa mea neagra ...
     Imi plac diminetile de Craciun ...
     Imi place sa daruiesc ...
     Imi place sa cunosc oameni noi ...
     Imi place sa ma uit la filme ...
     Imi place sa citesc ...
     Imi place muzica ...
     Imi place sa experimentez ...
     Imi place sa ma joc ...
     Imi plac lucrurile simple ...
     Imi place sa gatesc ... uneori ...
     Imi place vinul rosu sec ...
     Imi lac oamenii din jurul meu ...
     Imi plac oamenii care zambesc ...
     Imi place ciocolata ...
     Imi plac ciupercile la cuptor ...
     Imi place sa ma plimb noaptea prin Bucuresti ...
     Imi place a descopar locuri noi in Bucuresti ...
     Imi place Amsterdamul ...
     Imi plac bratarile mele din piele ...
     Imi place muzica lui Kevin Johansen ...
     Imi plac intalniriele cu Raluca ...
     Imi place Alexandra ...
     Imi plac momentele petrecute cu Tisa & Lola ...
     Imi place sa fac poze ...
     Imi place vederea din Minaretul Moscheii Regale din Constanta ...
     Imi place sa ma las descoperit ...
     Imi place sa stau naked prin casa ...
     Imi place ...
     Tie ce iti place ?

    
     
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus