miercuri, 19 octombrie 2011

Dor ...

     Nu am spus-o niciodata , insa imi e dor de tata ... am momente de singuratate in care as fi vrut sa fie langa mine ... as fi vrut sa ii pot spune ce nu am putut sa ii spun cand eram mic ... as vrea sa il strang in brate ...
     Sincer nu sunt sigur daca mai stiu cum arata , a trecut destul de mult timp decand a plecat si totusi au fost momente in care l-am simtit langa mine ...

     Uneori stau si ma gandesc daca tata simte dorul meu ... simte  tristetea , tristetea din sufletul meu ... simte ca il port in gandul meu ... simte lacrima care uneori mi se scurge pe obraza atunci cand ma gandesc la el ... Oare , tata acolo unde este isi aduce aminte ca are un fiu caruia i-a lipsit foarte mult ?
    Au fost momente in care i-am invidiat pe copii din jurul meu pentru ca ei isi aveau tatal langa ei ... nu era o invidie rautacioasa , din contra ... era invidia pe discutiile , jocurile si experientele pe care ceilalti copiii le aveau impreuna cu tatii lor ...
   Stiu ca sunt multe persoane care au crescut fara tata sau mama ... persoane care au acelasi dor pentru parintele ce le lipseste ... dar totusi imi este dor de tine tata si regret ca nu am apucat sa facem atatea lucruri impreuna ... Daca regret ceva din ce am facut sau nu , ceea ce regret este faptul ca nu am apucat sa petrecem timp impreuna ...
   Imi e dor de tine tata ...

Un comentariu:

  1. m-au impresionat pana la lacrimi randurile astea! e prima data cand intru pe blogul tau. esti un suflet sensibil si sper ca viata sa te recompenseze cu bucurii, iubire si reusite! un salut!
    nico sassu

    RăspundețiȘtergere

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus