sâmbătă, 8 octombrie 2011

Cum a ajuns o poza sa faca turul facebook-ului ...

    Joi dupa-amiaza am vazut pe pagina de facebook a bunului meu prieten Cristi o poza care mi s-a parut foarte tare si interesanta ... si placandu-mi foarte mult , caci poza respectiva exprima un mare adevar al societatii in care traim , am redistribuit-o si pe profilul meu ...
    Ieri am lucrat toata ziua si toata noaptea ( de uneori la Collective mai si muncim :P ) si cum am ajuns acasa mi-am deschis "inima virtuala" si ce am descoperit ... poza respectiva distribuita de multi dintre prietenii mei pe profilele lor ...
    Poza este inspirata de catre o alta fotografie de pe un site spaniol , insa asa cum am mai zis este de mare actualitate ... Cei de pe situl Makavelis  avand mare dreptate ... insa pana la un punct , caci eu cred ca romanii sunt destul de ciudati ... in sensul ca desi se uita la toate emisiunile tabloid de pe micul ecran ( cel putin asa o arata cifrele de audienta ale emisiunilor respective ) oamenii citesc ... si cand spun asta ma refer la oamenii pe care ii vad in fiecare zi , cand vin sau plec de la munca , citind in metrou sau RATB ... si nu exagerez caci sunt cel putin in metrou oameni ca stau unii langa altii pe banchete si aproape toti au carti deschise ... deci ajung la concluzia ca Romania totusi citeste ...
    Si atunci cum se explica succesul pozei respective pe facebook ? Hmmm ... eu cred ca pe de o parte succesul se datoreaza ingeniozitatii celor care au facut aceasta poza ( repet poza care este de fapt inspirata de dintr-o alta poza de pe un site spaniol ) ... un alt motiv al succesului pozei respective ar putea fi mesajul care te indeamna sa citesti ...
   Bine daca ne uitam mai atent la mesaj putem spune ca un alt mesaj este transmis de poza romaneasca si anume acela ca televizorul prosteste , dar atunci ce facem cu canalele gen Mezzo , Discovery , NGC etc ... canale ce sunt recunoscute pentru rolul lor educativ in societate ... caci suntem constienti cu totii ca televizorul , fie ca vrem sau nu vrem , are printre multele sale roluri atat un rol educati cat si unul distructiv ... singurii care pot face diferenta fiind noi telespectatorii . am putea asemana televizorul , oarecum cu un "yan si yang" al societatii in care traim ...
  Posibil ca nu se poate explica succesul pozei , caci cu riscul de a ma repeta , eu cred ca romanii citesc , si spun asta bazandu-ma pe ceea ce vad in fiecare zi si anume ... oameni care citesc ...
  Oricum iata ambele poze , atat cea originala cat si varianta romaneaca si as fi tare curios sa stiu daca voi cei care imi cititi blogul cititi carti pe de o parte si pe de alta parte ce parere aveti despre poza ? Voi cum i-ati explica succesul "facebook-ian" al acestei poze ?

@poza dreapta sus -varianta originala ce poate fi gasita pe Yamaiko_zone
@poza dreata jos - varianta romaneasca ce poate fi gasita pe Makavelis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus