joi, 1 martie 2012

Garantat ... nu cer si nu ofer garantii ...

  Uneori sunt pesimist, dupa unii mult prea mult si sunt cel mai mare critic al meu ... Am perioade in care imi doresc sa existe cineva care sa ma completeze ... si de multe ori cand sunt la pamant imi doresc sa vina cineva care sa ma ridice, desi de cele mai multe ori imi caut singur acel ciot de care sa imi prind lasoul si ma ridic singur ...
   Am intalnit de-a lungul existentei multi oameni, unii mi-au devenit prieteni, si dupa ce am purtat tot felul de conversatii, schimburi de ideii si asa mai departe; mi-am dat seama ca absolut nimeni nu te umple atunci cand tu esti gol pe innauntru, absolut nimeni nu te face sa traiesti si nimeni nu te salveaza ... De ce? ... Pai pentru ca nimeni nu poate face asta pentru tine ... asa cum nici tu nu poti face asta pentru cineva ... Ironic e ca nu ma enerveaza indragostitii, insa la job cand vorbesc cu "copii" despre relatii si viata incerc sa le impun ideea, involuntar, ca nimic nu e vesnic ... A fost o perioada in care si eu am crezut ca totul este pentru "totdeauna" ... dar nu e asa ...

   Ajuns la varsta la care unii sunt deja "in randul lumii" ... de parca i-am pus eu sau altcineva ... imi dau seama ca am obosit si ca sunt momente in care desi incerc ceva cu cineva obosesc ... obosesc si am nevoie de apa ... am nevoie de o pauza de cafea ...
   Imi este frica de inceputul unei noi relatii, imi este frica de garantiile pe care le vrea persoana de langa mine ... si stiu ca eu nu pot si nici nu cer garantii ... si cred ca o relatie in care nimeni nu cere garantii, nimeni nu cere imposibilul si lasa totul sa vina de la sine ... este relatia functionala pentru mine ... Ce ironic ... acum ceva timp eu eram cel care cauta garantii ... acum imi dau seama ca nu pot oferi si mi se pare corect ca nici sa nu cer ...
    Ma enerveaza sa imi fie invadat spatiul, ma enerveaza cand nu poate intelege ca uneori vreau sa ma vad cu prietenii mei ... doar eu cu ei ... si daca nu sunt intelese aceste lucruri mi se face frica si dau innapoi ... Imi iubesc independenta ... Am inceput sa nu mai suport de multe ori nici macar termenul de "noi" ... mi se pare ca etichetez ceva ... nu imi plac etichetele ...
     Am nevoie de cineva cu care sa rezonez ... cu totii cred ca avem nevoie de acel cineva ... insa nu mi se pare corect sa am nevoie de cineva care sa imi rezolve problemele, nu am nevoie de cineva care sa imi ofere umarul si sa plang pe el ... am nevoie de cineva care sa reuseasca sa scoata tot ce e mai frumos si mai bun din mine ... nu am nevoie de cineva caruai sa ii fie mila de mine ...
   Nu exista persoana ideala ... la un moment dat al existentei toti suntem ideali pentru cate cineva ... Neoferind si neceraind garantii amandoi suntem liberi sa plecam atunci cand nu ne mai este bine ... nu mai mi se pare corect sa incerc sa retin sau sa fiu retinut in viata cuiva ... Apreciez daca putem ramane prieteni si ma bucura daca in timp devenim prieteni ...
   Cele cateva minute pe care ni le oferim unul altuia vor fi cele mai frumoase momente ... e singura garantie pe care o pot oferi ... Imi place sa ascult si nu ma pricep sa dau sfaturi ... asa ca sa nu mi le ceri ... daca stiam sa dau sfaturi le aplicam pe mine si ... Atunci cand esti langa mine imi poti spune orice si iti spune orice ... Nu nu este o garantie ... ma repet nu cred ca o relatie functioneaza pe garantii ...
   Imi plac intalnirile in care ne vadem in oras si ne uitam unul la altul ... fara sa ne spunem nimic ... dar in acelasi timp ne intelegem ... Din punctul meu de vedere mi se pare maximul unei relatii ...
   Nu cer si nu ofer fidelitate ... nu cer si nu ofer garantii ... singurul lucru pe care il cer intr-o relatie este respectul ... caci daca respectul nu mai exista nimic nu mai are rost ...
    Incerc sa inteleg persoana de langa mine ... insa nu pretind dragoste ...
    Uneori sunt posesiv ... recunosc ca e un defect ... insa tu nu trebuie sa fii ... nu te hrani cu mine caci nu te voi umple ... insa voi fi "sarea in bucate" din viata ta ... Eu nu ma voi hrani cu tine ... dar imi voi condimenta viata alaturi de tine ...
   Nu ma astept ca tu sa ma salvezi ... si nu te astepta nici tu la asta ...
    Nu o sa te fac sa te simti aiurea din cauza mea ... nici tu nu o face cu mine ... pentru frustrarile noastre noi suntem singurii vinovati ...
   Nu sunt imun la dragoste si stiu ca nici tu ... insa nu te astepta asa cum nici eu nu ma astept sa ma indragostesc, sa te indragostesti ...
   Savureaza momentul si nu eticheta ... daca e ceva magic intre noi bucura-te ... eu asa voi face ...
   Nu cer si nu ofer garantii ... asta e singurul lucru garantat ...
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus