vineri, 10 mai 2013

MULTUMESC!!!

   In ultima luna am invatat foarte multe lucruri, insa cel mai important dintre ele este faptul ca mi-am dat seama cat de norocos sunt pentru ca am in jurul meu niste oameni absolut minunati, am in jurul meu niste oameni care nu m-au lasat sa cad si care m-au tras cat de tare au putut ei ...
  Oamenii astia sunt prietenii mei, sunt oamenii pe care oricine i-ar vrea in jurul lui, sunt cei mai buni prieteni, sunt ca o familie pentru mine, iar eu sunt cel mai norocos ca i-am intalnit ... sau vorba unui prieten, cu totii suntem norocosi ca ne-am intalnit ...
  Dragilor VA MULTUMESC!!!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus