miercuri, 15 mai 2013

Corigent ... in dragoste ...

  Crezi ca poti ramane corigent in dragoste ... hmmm ... cred ca da, desi nu exista nici note si nici catalog ...
   Imi amintesc cum a fost cand m-am indragostit prima data ... eram doar un copil ... merg pe strazi cu castile in urechi si vad in jurul meu adolescenti care sunt inca la varsta la care viseaza la iubirea absoluta ... e un vis frumos ... pacat ca uneori visul se sfarseste si atunci esti dezamagit si deznadajduit ...  Cu timpul vor capata experienta si vor invata sa treaca peste toate si sa incerce intotdeauna sa o ia de la capat ... e una din lectiile ce le inveti la "SCOALA VIETII".

   Acum o sa spun ceva prin care ma voi contrazice singur, insa daca stau bine sa ma gandesc chiar nu stiu cum este mai bine ... sa tii ascunse in sertarul sufletului unele povesti sau sa te descarci si sa te simti apoi liber sa o iei de la capat fara sa ai teama unei noi dezamagiri ...
   Ne indragostim, iubim si apoi visul se termina ... traim povesti de iubire, povesti ce poate sunt mai greu de aceptat de catre cei din jurul nostru si uneori pe cat de repede se aprinde flacara iubirii pe atat de repede arde.
   Sunt momente in care imi e dor sa zic "NOI", sunt momente in care imi e dor sa tin in brate seara pe cineva ... insa toata nebunia din jurul meu ma face sa ma simt ca un analfabet, un analfabet care nu a fost in stare sa invete pana acum cum e cu dragostea, nu a fost in stare sa invete ce e dragostea ...
   Merg pe stada cu castile in urechi si zambesc, insa zambetul este doar o masca, am momente in care ma simt atat de mic si insignifiant.
   Stau si ma intreb daca eu sunt in stare sa iubesc, stau si ma intreb daca dragostea e ceva la care si eu am dreptul ... imi dau seama ca nu mi-am luat bine notitele la materia dragoste si de aceea profesorii de la "SCOALA VIETII" s-au hotarat sa ma lase corigent in dragoste ...
   Cu toate ca sunt corigent in dragoste, pot sa zic ca la vise sunt cel mai bun, sunt premiant cu coronita sau cel mai bine ar fi de zis ca sunt doar un corigent condus de vise si asta este viata mea ...




  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus