marți, 30 aprilie 2013

Etape.

  Au trecut 9 ani, 9 ani frumosi insa totul are un sfarsit ... dupa atata timp, luna asta s-a incheiat o etapa importanta din viata mea ... Ce s-a intamplat sau de ce este mai putin important ... poate ca asa trebuia sa fie, poate ca pentru a trece la un alt nivel si pentru a invata anumite lucruri asa a trebuit sa se intample ...
  Regrete nu am ... insa stiu ca am dezamagit niste oameni dragi mie si sper ca la un moment dat ei sa imi poata acorda o a doua sansa ... 
   Trecutul e trecut, important este ceea ce am invatat din trecut si cum aplicam in viitor ceea ce am invatat ...
   Cand o etapa se sfarseste cu siguranta incepe o noua etapa ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus