luni, 11 iulie 2011

Nostalgii ...

        Sambata am fost liber , si pentru ca nu prea am avut chef de nimic ( nici macar sa imi fac ordine in noua casa :P ) m-am uitat toata ziua la seriale pe pc ... si tot uitandu-ma eu asa mi-am adus aminte de perioada postrevolutionara ... perioada cand ne uitam la tv la desene animate sau la seriale ... si asteptam cu sufletul al gura sa inceapa un nou episod din ceea ce urmaream fiecare ca apoi sa discutam cu totii ce au mai facut eroii nostri preferati ...
     Unul dintre serialele urmarite cu regularitate era unserial animat ... un serial pe care , cel putin la mine in familie , il urmaream cu totii ... cred ca sunt multi cei care l-au urmarit caci din cate imi aduc aminte atunci cand se facea ora 19.00 ( stiu ca era undeva in jurul orei 19.00 + sau - 30 de minute ) intreaga strada se golea ... toti copii mergeau in casa sa seuite ca apoi dupa cele 25 de minute de desene animate sa revina cu totii in fata blocului si sa vorbim despre aventurile eroilor nostri ... da este vorba de Sandy Bell ... cu siguranta va aduceti aminte de fetita blonda cu codite care ne-a facut multora dintre noi copilaria mult mai frumoasa :)


          Un alt film la care ne uitam cu totii , de la cel mai mic la cel mai mare membru al familiei este serialul cult al anilor '80-'90 ... he he he ... cu siguranta stiti cu totii despre ce este  vorba  ... nu cred ca este cineva dintre noi care sa nu il fi indragit pe Bobby ... si ca asta cred ca am spus totul ... nun mai e nevoie de nici o prezentare ... Dallas e serialul pentru care atunci cand rula Romania se bloca ( cel puitn asa se intampla pe strada mea ) ... timp de o ora , in fiecare week-end , toti copii urcau in casa ca apoi sa revina si pana la venirea orei de intreat inapoi in casa sa vorbim despre ce au mai facut Bobby  , Pamela si restul gastii Ewing ... ( apropo studiourile din SUA vor sa resurciteze serialul ) ...

                Apoi au mai fost Salvati de clopotel si Beverly Hills 90210 cu cei doi frati Brandon si Brenda ... desenele animata cu Captain Planet si Saber Rider si mult , mult mai tarziu Sailor Moon ...
                      
                                                                           
                                           
                                             



     In ziua de azi ce facem cand vrem sa vedem un film ... simplu intram pe net si descarcam , sau vedem direct pe diferite situri de internet ... am pierdut din bucuria astpetarii urmarii unui nou episod din filmul preferat , recunosc si eu o fac , dar aprca atunci a te uita la un serial avea mult mai mult farmec , era bucuria asteptarii momentului reintalnirii cu personajele preferate ... azi simt ca aceasta bucurie s-a pierdut , am devenit mult prea superficiali ... imi placea cand a doau zi la scoala cu totii discutam despre ce s-a intamplat aseara in oricare dintre serialel vizionate ... si chiar daca eu m-am rezumat doar la cateva sunt mult mai multe ca de exemplu Maddie & Davis si Twin Peaks ... astea sunt doar cateva care imi vin in minte si stau si magandesc ca totul era mult mai simplu atunci si stiam sa ne bucuram de lucruri mici , marunte ... chiar daca aceasta insemana sa assteptam in fiecare zi , sau o anumita zi din saptamana pentru a ne bucura de eroii preferati ... si apoi sa discutma cu totii despre ce s-a mai intamplat ... sa traim altaturi de personajele noastre preferate ...

    Poate ca sunt usor nostalgic , dar sper c asunteti de acord cu mine ca sa vizionezi un serial in acea perioada avea cu totul alt farmec ... era bucuria vizitei pe care o primeai ... caci personajele din serialele respective erau asemeni unor musafiri ...

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus