luni, 25 iulie 2011

S.O.S. delfinii ....

      Azi , tot uitandu-ma pe pagina mea de Facebook , am gasit un reportaj al celor de la TVR despre delfinii din Marea Neagra ( come on cati dintre noi nu ne-am bucurat de spectacolul oferit de delfinii delfinariului constantean ) .
    Ceea ce se intampla cu delfinii din Marea Neagra este destul de tragic si intr-adevar trebuie facut ceva ...

   Asadar nu imi ramane sa va urez vizionare placuta si paote ca acest filmultet va va da de gandit ... bravo echipei TVR pentru reportaj si cine stie poate si legea din Romania se va schimba si delfinii vor fi mult mai protejati.
      Din pacate nu am gasit filmul cu reportajul pe YouTube , asa ca pentru a viziona reportajul accesati link-ul TvR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus