marți, 29 octombrie 2013

Oportunism

  " ... te iubesc, te-am iubit ... vreau sa urc pe scara sociala ... faptele mele sunt oportuniste, vrei sa fii cu mine ... bine ... nu ... pa ..."
 
     Probabil ca la un moment dat al existentei noastre toti suntem oportunisti, probabil ca exista un moment in viata fiecaruia in care innainte de orice ne gandim la noi si la cum putem obtine de la viata ceea ce vrem, ceea ce dorim.
   Exista in viata noastra momente in care ne aflam la o rascruce de drum, o rascruce in care ei trebuie sa aleage calea de a ajunge la succes; oportunisti aleg calea fara a tine cont de consecintele ce vor urma in urma drumului ales de ei ... de ce ... pentru ca pentru ei nu este importanta decat afirmarea pe orice plan, restul nu conteaza ... in timp ce restul vom alege calea prin care cei de langa noi nu vor avea de suferit.

    Dar oare cat de important este modul in care obtinem ceea ce dorim, putem obtine totul indiferent si oricum sau putem obtine totul nefolosindu-ne de altii ... greu de spus, greu de aflat ... nu judec pe nimeni si nu imi dau cu parerea ... insa vorbele scrise ingrosat mai sus au fost spuse de "cineva", de "cineva" in privinta caruia cred ca m-am inselat ... vorbele spuse de "cineva" m-au dezamagit si m-au facut sa imi dau seama pentru a nu stiu cata oara cat suntem de diferiti, sa realizez ca acel "cineva" a fost asa tot timpul, doar eu nu am avut ochi sa vad ...
   Am realizat ca pentru o persoana oportunista cel mai important lucru este sa castige ... nu conteaza cum ... nu conteaza cine sufera. Oportunisti sunt moderati, impaciuitori, au tendinta sa se victimizeze, iau deciziile din timpul "luptei" avand ca baza doar ceea ce stiu la momentul respectiv; scopul final fiind binele personal.
   Oportunisti au certitudini doar atunci cand "lupta" este castigata de ei. Te-ar si trimite in iad pentru certitudinele lor, de fapt daca au ocazia sa o faca o vor face cu siguranta.
    Oportunisti au propria lor cale si tot ceea ce fac are ca singur scop binele personal ... ceea ce cred ca intr-o oarecare masura ne transforma pe toti intr-un soi de oportunisti ... numai ca unii aleg "a calce pe cadavre" in timp ce altii se gandesc daca faptele lor ii "ranesc" sau nu pe cei din jurul lor ...
    Nu judec, nu sunt in masura sa judec insa vorbele de la inceputul postului m-au dezamagit ... m-au facut sa imi dau seama cat de "orb" am fost, dar in acelasi timp sa realizez cat de norocos sunt ca am pus stop unei relatii cu un astfel de om ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus